siKacaK daN siCantiK

Saturday, May 21, 2011

BODOH!!!!! (Maaf Guna Perkataan Kesat pagi ni)

Salam 1 Malaysia...
Pagi2 nih da ade da sorang minah nih wat cikbee marah..sioot betoll..aku cakap betol2 ko nak marah2 dah keje ko kan setel sume 2...
camni cter nyer....cikbee col laa kerani kat kedai motor yang telah mengkhianati kami dengan memBLACKLISTkan nama saudara terdekat cikbee....
apa kes nak tarik 2 bukan ke kne anta surat???padahal hanya sebulan je miss tak buat payment...pas2 trus tarik...pehal..bila dah buat report takut pulak..den br col kami memberitahu motor 2 berada dibengkelnyer...lau nk ambik kena bayar beribu2...xmasuk akal...dengan si kerani tu yang tak hormati customer sdr..cakap kasar2...kalau muflis kedai tuh memnag salah kerani tuh....
cikbee col dye elok-elok, tanye elok2 ade ke dye jawab kasar2???
-N***, kene kejar masa, nak cari officer tu lagi, L*** kena paham....N*** kene kejar masa....
demmmm!!!!!!! lau kne kejar masa ke pe...ckp elok2 dengan ur customer okeh????
kalau aku ade ngn ko aku dah sound ko dah..kang aku bawak sekali dengan ko INSP. yang incharge hari 2 baru ko kecut perut...merah padam muka....aku geramm laa ngn ko ni..cakap elok2 xbole ke??ko yang wt masalah nih..aku customer ko...so pandai2 laa layn cusomer...klau bos ko taw cmne????ko 2 kerani je ...bukan pemilik kedai 2..paham x???????

No comments: