siKacaK daN siCantiK

Thursday, August 11, 2011

seteleh sekian lama......





 

salam satu Malaysia, selamat berpuasa semua...
setelah sekian lama..belog ini menghilangkan diri.kini datang kembali memunculkan dirinya..atas pelbagai alasan..dan rasanya alasan yang sama diberikan, memang tak sepatutnyer seorang blogger mmberi alasan seperti itu..heeeee...bukan apa...sebenarnya, pc company hilang lagi dan ini adalah kali ketiga..cikbee sendiri pun tak tahulaa ..kenapa banyak kali kena..ape motif diorang pun cikbee xtw..nampak macam motif nak balas dendam....aiyoo..tak tahu..laa apa yang didendamkan tu..pape pun cikbee harap xde dah kali ke 4 ke 5...pnt cikbee nk buat report..asyik2 muka yang same je jenguk kat balik tu..abang polis pun naik bosan..hahhahaha

okey...kite tutup cerita tadi..kita buka cerita baru...hehhee..cikbee rasa cikbee nk nikah laa hahaa...gelenya nyer laa cikbee nikan??hahaha...korang rase camne??cikbee dah bole nikah atau tak??dah bole pikul tanggungjawab sebagai isteri atw x????dah bole la kan??tapi cikbee xberapa nk pandai msak...hehehe...
bakal laki cikbee tukan cerewet tau bab makan, tapi nasib baik ma dye ade laa bagi resepi kejayaan kat cikbee tuk masak ape yang bakal laki cikbee suke..heheecikbee dah bolee laa yang asas 2..
thanx a lot pada bakal mak mertuaku..hehehe...
urmmmm.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
***
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah
nak nikah..
nak nikah

arghhhhhhhhhhhhhhhhh gelenyaaa glebek nyengggg laaa cikbee nih...adoiiiiiiiii
:P
Post a Comment