siKacaK daN siCantiK

Wednesday, March 30, 2011

dimana dimana....


korang mesti familiar dengan gamba ni kan?hehee 3 SUARA...cikbee suke ler lagu nih...hihihihi...macam mengharap pada orang yang tak nak kita je kan??????huuuuuu..wateva laa..y pntg lagu ni beshh...jum layannnnnnnnnnnzzzzaaaaaaaaaaasssssss
DIMANA DIMANA
Di mana di mana, di mana ku harus mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Hati ini, hingga sejuk terasa
Batin ini, ho ooo

Jangan jangan, jangan kau pergi
jangan jangan, tinggalkan aku

Tak pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
A a a ah

Ho o ooo, Kaulah penebus cintaku
Ho o ooo Suria atas duniaku

Ku tak akan pernah bisa, ku tak akan pernah bisa
Ku tak mau bila ku harus hidup tanpamu
Hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
Hanyalah kamu di hatiku

Kini ku temukan, tak perlu lagi ku mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Gejolak di dalam hati ini
Hingga sejuk terasa
Batin ini…ho wo wooo

Ho o ho o o oooo Oh
Hanyalah kamu di hatiku



video



nak CELEBRATE ke xnak??


selamat pagi semua...Assalamualaikum..salam sejahtera...
Hari ni cikbee cuma nak tanya korang pasal perkara kat bawah ni ye laa kan..dah tak tahu nak tanye sape..so tye laa readers..heeeeeeeeee...
nak tahu apa yang menjadi kemusykilan cikbee...

ni dia ha....

nak celebrate ke xnak ea????


Tuesday, March 29, 2011

meh lerrrrrrrrrrrrrr jenguk2...

Weh korang meh sini la abaca celoteh cikbee ni, biala tak besh pun tapi jaga ati cikbee laa kunun..hehehe..cikbee bukan apa, cikbee rasa seedy jer…hukhuk..sob! sob! Sob!...
Cikbee kena balik jalan kaki…uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tengoklah status cikbee kt fb ni ha,,ramai yang bersimpati kn????...



klik untuk tumbesaran...

Monday, March 28, 2011

tulun laaa bagi pendapat dan komen anda...plezzzzzz...

hye korang!!..
hehhee..tajuk entri macam terdesak je kan...haaha......cikbee juz nk tanye ni ha...

korang rasa sakit mata tak tengok background belog cikbee???///
kalau rasa sila tinggal komen n pendapat??


perubahanku...jeng! jeng! Jeng!!



korang....
hye salam sume...lama tinggal hukhukhuk!
cikbee tak ada apa nk dikongsi cuma nak berceloteh mengenai diri cikbee yang baru..
perubahan yang berlaku pada diri cik bee...apakah yerk???
kalau nak tahu kena scroll kat bawah...

cikbee yang comey
*
*
*
*
*
*

cikbee yang cantik
*
*
*
*
*
*


cikbee yang pandai
*
*
*
*
*
*


cikbee yang mucuk
*
*
*
*
*
*


cikbee
*
*
*
*
*
*


cikbee yang perasan
*
*
*
*
*
*
cikbee dah single!!!!!!

itu je laa yang cikbee nak bagitau..percayakah korang???cikbee pun tak tahu sebenarnya cikbee nih dah SINGLE ke belum..hurmm...kalau korang nak tahu n nak keKONFIRMAN yang lebih details tanya lah bakal ex laki cik bee-----------> ???????


Saturday, March 26, 2011

AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DYE SANGAT2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU RINDU SAPE?????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 RINDU DYE NIH...!!!

DAN INI...

DAN INI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAN RINDU MASA BAHAGIA CAM NIH!!!!!!!!!

nape aku rindu sangat ha!!!!!
xpaham aku....




Thursday, March 24, 2011

Akhirnya kAu tinggalkan ku jua...

hye korang SALAM...
korang nak tahu citer tak??nak?...xnak??? urmm.yang nak tuh meh sini dekat sikit yerk...yang tak nak tuh pergilaa lari jauh2..tapi kalau tak nak lari meh sini dekat aku....
okeh are you ready???....
okeh...petang semalam kan..aku dapat kol dari kakak aku beritahu bahawa "NAS" aku dah tak ada...dia dah tinggalkan aku..bukan MENINGGAL okey...dia dah tinggalkan "RUBI" sorang-sorang kat rumah tuh...aku pun apa lagi memecut laa...tipu jep..sampai jep kat rumah, terus panggil "NAS"...macam ni laa lebih kurang :-
aku : NAS!...NAS!mana ko ni..dahlah tuannya tinggalkan aku, ko pulak nak tinggalkan aku??ko nak tinggalkan RUBI sorang2??cuba gak jangan ikut perangai tuan ko tuh...aku jaga ko dari kecik sampai sekarang ko dah besar dah boleh merangkak...tak cukup lagi ke kasih sayang aku beri kat ko?mana ko ni NAS!!!!!!!!!!!!!

masa aku dah nak menangis dah...cari celah meja...celah kerusi, celah tukar, dalam kasut..habis pelusuk rumah cari tapi masih tak jumpa jugak...last2 aku amik RUBI letak bawah dan tengok kemana dia pergi..last2 RUBI pergi kat penjuru dinding...kami pun carilah setiap penjuru..
cari punyer cari...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
dan akhirnyer..aku jumpa jua NAS ku...berada di satu penjuru...aku cepat2 amik dan ciom2 NAS sampai aku puas...aku sedih sangat bile NAS hilang tinggalkan aku...aku dah sayang NAS sangat2 RUBI pun sama...aku sayang sangat2!!...
korang jangan tinggalkan aku lagi..jangan wat aku sedih..aku akan beli akurium yang besar tau kat korang...
huhuhuhuhu...
nak kenal ngan NAS aku tak?jap ea.........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaaaaaa....ini dye...Si NAS

ni Si RUBI

comey x diorang??? xD

hahahhahaa..ok da citer dah tamat dah....thanx membaca.heeeee

dah22...NAS tak tinggalkan RUBI pun..hehhee...ade je cume menyorok....hehhheehehehe



Wednesday, March 23, 2011

Aku Rasa Benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aku rasa BENCI bila aku merinduinya,

aku rasa BENCI bila aku mengharapkan,
kedatangan dia padaku..
aku rasa BENCI bila aku melihat orang lain bahagia,
aku rasa BENCI bila dia masih membuat aku tertunggu-tunggu macam kerang busuk
aku rasa BENCI bila aku mengingatinya,
aku rasa BENCI menatap gambar-gambarnya,
aku rasa BENCI dia buat aku macam ni...
aku BENCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak cukup lagi 40 perkataan BENCI yang aku sebut..huhuhuhu..dah tak ade ayat dah..
aku rasa sangat2 BENCI...

aku harap sangat dia datang jumpa aku...tapi sekarang langsung tak nampak batang hidung...so da terang lagi bersuluh laa kan..dia tak kisah ada aku atau tak ada...so cikbee wake up!!!....jangan tunggu sesuatu yang belum pasti okeh :p...uuuuuuu....




situasi aku sekarang......

Ku Merindu 


Shah:

Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu



Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu...




Tuesday, March 22, 2011

Kenapa LELAKI CURANG ???

"Sat usha line.. kot wife call ke apa kang .. tajuk panas nih ... Kalau perempuan curang tu , biasa dah kan ? LELAKI CURANG tak biasa ke ??? TAK okeh !! LELAKI CURANG adalah kes LUAR BIASA !
Kenapa luar biasa ? Biasanya lelaki tak suka curang .. betul .. Diorg ni spesis terus terang .. Tapi camana la nak terus terang ? Baru nak ' Aaaaa ' , terjojol sudah mata si pasangan dia .. Tu baru mata .. tak lagi kena serangan tornado , Scud , Tomahawk dan sebagainya.."



cube korang bace ayat diatas sebijik cam ayat ABANG BEN kan??memang pun..aku copypaste dari BELOG ABANG BEN tanpa kebenaran abg Ben...pasti aku kene serang dengan abagng Ben nanti sebab dah jadi plagiat..Oh tidakkkk!!! saya mintak maap abang Ben keran terplagiat entri abang Ben...

aku tiba2 jep terpacak depan pc bila terbace entri abang Ben yang ni..so aku plagiatkan tajuk ngn sedikit ayat abang Ben...bila baca ayat kat atas 2..nak marah gak, geram kat abang Ben tapi bila baca habis baru laa ok la..tapi kan abang Ben, perempuan pun nak perhatian jugak dari seorang lelaki...
apa akan jadi kalau tetibe lelaki tu mendiamkan diri tanpa berita..padahal tak de masalah pape pun...kadang aku geram dengan lelaki seperti ini...dia buat kita macam tak wujud..kata2 n jji2 bukan main laa manis mengalahkan madu cik BEE....

bak kata abang Ben "Sebenarnya tak susah jaga laki ni .. Serius .. LELAKI ni cam baby.. perlukan perhatian .. sangat sangat .. tapi jangan dimanjakan.. hanya perhatian .. Sesungguhnya jika tawan hatinya dengan 'perhatian' itu maka , LELAKI nak curang pon akan fikir berkali kali..." aku plagiat lagi ayat abang Ben

PERHATIAN????? memang betul tapi kalau kite jer yang beri perhatian pada dia dia layan kita nak tak nak  macammana lak tu????kadang cofiuss dengan perangai laki...memang susah sangat nak paham laki nak jaga laki...adusssssssssssssssss...
malas dah aku nak bebel panjang...aku nak ready kena pijak2 dengan abang Ben nih ..

Monday, March 21, 2011

Perempuan<---------BILA HATI DAH SAYANG.....

okey semua...Assalamualaikum...
ari ni aku xtahu laaa nk berkongsi apa..
kalau korang semua bace tajuk N3 pun dah tahu kan?
aku pun tak tahu lahh kenapa aku nak buat title cam2...
semua yang aku nak kongsi ni terjadi pada diri aku sendiri...

jummm start!!
GADIS

PEREMPUAN
WANITA
3 perkataan diatas kita semua sedia maklum kan??
Siapa mereka dan bagaimana mereka..apa yang aku nakberceloteh disini..
Perempuan ni, BILA HATI DAH SAYANG, segala kecurangan, kejahatan yang dilakukan SI LELAKI akan “ditutup”. KENAPA??????????
Bila kawan2 menceritakan keburukan kekasih hati nya, pasti tidak akan percaya…sebab kekasih hatinya tidak pernah menunjukkan sebarang keburukan tuh…DAMM IT!!!...pandai diorang menutup…
Tapi bila SI PEREMPUAN itu sendiri yang melihat dengan mata kepala sendiri keburukan SI LELAKI..barulah menangis2…meracau2…apakah itu????
Mereka mula berfikir KENAPA, BAGAIMANA,MENGAPA,SIAPA,DIMANA,APAKAH???? Semua persoalan akan difikirkan oleh PEREMPUAN itu….kenapa LELAKI susah untuk setia pada yang satu??kenapa LELAKI boleh mencintai 2,3,4,5,6 dan setreusnya dalam satu masa?WHY??????????????!!!!!!!!!!!!!!!......
Kenapa PEREMPUAN boleh???LELAKI tak boleh????

So, apa yang perlu dilakukan??????aku suke dengan entry Jejaka Terhangat tentang “KEPERCAYAAN” dan entry Fikri Blog..


ni salah sorang mangsa lelaki

P/S=>KEPADA MEREKA YANG BERGELAR GADIS,PEREMPUAN, WANITA...JANGAN TERLALU MELETAKKAN KEPERCAYAAN KEPADA LELKI...URMMMM..

Kami Di Putrajaya

Haa..dah lama dah cikbee tinggalkan celoteh nih..rindu pun ade heheeh....
okey..apa2 pun rini nk cikter sal ari minggu yang shangat2 besh..ye laaa...
jumpe mmber bek yang shangat2 baik...huhuhuhuhu....CIK IZZA
plan nak kua ni xrancang datang ON THE SPOT..
ye laa aku dengan tiba2 ade masalah den terfikir mana aku nak cari port tuk ilangkan kesedihan yang melandan diri aku...hurmmmmmmmmm...jawapannya adi di UPM.....aku beerkemas2 laa pakaian ku..dan bawak g opis ari jumaat 2 last2 ujan lebat cancel....pagi sabtu baru aku gerak ke UPM..dalam Kul10pag smpai..hehhee..urmmm...nak tahu lebih lanjut jelajah laa belog nih Kami Di Putrajaya


1st time nek kuda...bergaya seyh!!


nilah IZZA yang POYO..

*pic kredit to IZZA

Thursday, March 17, 2011

inGin Ku BerLari Jauh Dari mU...

"ha,bak kata lagu TOMOK ~Berlari~, macam tu lah jugak cik bee sekarang...nak BERLARI jauh...sejauh yang mampu....mungkinkah?dapatkah??? tapi tetap perlu mencuba kan????sape nk BERLARI dengan Cik bee???jummm...dialu-alukan...."

n jummm layan lirik lagu BERLARI

Berlari – Tomok

Aku yang telah merasa keliru
Aku yang tak tahu mana nak tuju
Sampai bila harus aku menjadi bisu

Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu
Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak perlu kau menyakiti

Chorus
Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi
Bebas ‘tuk berlari
Mengejar impian aku
Yang terkunci
Walaupun tanpamu di sisi
Aku kan berlari
Teruskan berlari

Dan kini semua telah terbukti
Tanpamu ku masih ada di sini
Mengejar impian yang hampir pasti
Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu

Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak mahu kau menyakiti

Ulang Chorus
Gelap sudah menjadi terang
Pandangan semakin jauh
Jauh meninggalkan kamu
Terus ku terus berlari
Kan ku capai bintang itu