siKacaK daN siCantiK

Monday, July 7, 2014

Kenapa???

Assalamualaikum..

Kenapa??

okeh, itu entry cikbee hari ni,,bukan apa..cikbee sekarang rasa serabut sangat..sampaikan tak dapat nak buat kerja langsung. Entah Kenapa??? ada sesiapa boleh beritahu cikbee tak?

hurmm sebenarnya hati cikbee berbelah bagi. antara tanggungjawab, masa depan, hati dan perasaan. sungguh cikbee rasa sangat2 serabut dengan apa yang dah berlaku. walaupun selama ni cikbee cube bertahan, bertahan dan bertahan demi menjaga hati orang2 sekeliling cikbee sehinggakan hati cikbee sdr sentiasa dan setiap saat terluka.

cikbee penah cube untuk melupakan apa yang terjadi , namun cikbee hanyalah manusia biasa yang tak pernah sempurna langsung. sikit pun tak pernah sempurna. berapa banyak peluang yang harus cikbee bagi pun cikbee xtahu..setiap tahu beri peluang terakhir,...tapi xpernah nk hargai..sentiasa menyakitkan hati cikbee.. yang selalu ditanya, ada pernah ke kau jaga perasaan aku bile kau buat aku?xde pernah kan ? nak aku je yang jaga hati kau. perangai bodoh tk sudah.... memang die sdr pun tak pernah terfikir dengan apa yang die buat die jaga hati cikbee ke?sikit pun tak pernah..kata igt cikbee ape semua tapi sikit pun die tak pernah jaga hati aku!!

kalau boleh cikbee tak nak pun marah2 dalam bulan yang baik ni..cikbee nk kumpul pahala...nak lebihkan pahala,,,tak nak sikitpun tambah dosa yang sedia ada banyak..tapi segala apa yang berlaku buatkan cikbee dah tajk dapat bertahan lagi..hanya pada Allah saja tempat cikbee mengadu sekarang. cikbee pun tak nak raya tahu ni jadi seperti raya tahun lepas. nama je beraya bersama, tpi hatinya bersama dengan orang lain.

cikbee harap, lepas ini cikbee akn lebih tenang dan tak kan buatkan hati cikbee terluka lagi..semoga hati cikbee jadi lebih keras daripada hati seorang lelaki. gara2 hati cikbee yang selalu retak disebbkan oleh seorang lelaki yang tak pernah hargai cikbee...

semoga bahagia menjadi milik cikbee. InshaaAllah, mudahan Allah meredhainya,,,Amin...InshaaAllah..

Post a Comment