siKacaK daN siCantiK

Thursday, April 23, 2009

jadi mangsa..

hurmmm...tjuknyer mcm best jew kn?-wlpun xbest cternyer..
aku cme nk gtaulaa..kt blog aku nih, korg pasan x, lau aku cdey2 br aku update aku pyer blog, ye le lau xcdey xdelaa aku nk cter kn?aku kn tkar nm blog nih..bukan lgi CELOTEHKU...BEE, tpi LUAHAN PASAANKU... (cdey jew)
kiranya y cdey jewlaa ley cter lam blog nih..
ermmmm...aku nk cter laaa ni..pe isi kndungn tajuknyer 'jadi mangsa'..
korang jgn slh fhm lak.. tjuk aku ni aku tuju kat blog akulaa ni,..y jdi mangsa aku luah pasaan...ye lee kt cni jew aku ley luah pasan..nk luah pasaan kt pwe...dye pown da mkin meluat ngn aku,,,ntah2 da xske lngsung da..aku tima jewlaa mybe lam hbgn kmi, aku y slh..huuhuhuhu..cdey lak..
so, hbgn xbpjnagn..
pe lg yerk nak cter?xtau da nk cter apa cme nk gtau laa..aku rs kn cam aku rndu kt dye laa-dye rndu aku tak er???????
xperlaaa dye xrndu akupown, ckupla skadar aku rndu n ingt kt dye..lau dye nk cr len y lbh baik dr aku pown, aku kne trima..xkn nk pksa dye sygkn aku wlau dye da xsyg aku kn? ntahlaaaaa...cdey aku ble pk hbgn kmi nih...
huh, nk cter nih aku dpt main tuk MASUM upm nih..adus kne g UUM 12hb mei..so xley duk lm2 kt kg..cdey lak..mekti ngn fiza da blik da mlm ni..aku lmbt lg..tiket xbli lg nih..ntah ada nth tdk 27hb...mtk2 ada-jgnlah xde meraung aku kt cni rndu nk blik....
rndunyer nk blik kampungggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weiiii....oklaa aku blah dlu laa..nk g mkn jap lapo laa...adussssssssssss gastrikku dtg lg nihhhhhhhhh...mlas sioot mkn ubt....adussssssss
byeeeeeeeeee!!!!
Post a Comment