siKacaK daN siCantiK

Saturday, August 28, 2010

kEMBali pulang..

urmmmmmmmmmmmmmmm...titlenyer cam lagu kangen band kan7..tapi korang Cik Bee tak suka dah dengan lagu ni...coz ada sebab yang buatkan cik Bee tak boleh dengar..bersangkut paut dengan ati..kihkihkihkih...bukan ini yaang nk cerita..apa-apa pun bagi salam dulu...
assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaa....


wah..wah..wah..wah...dah berkurun Cik Bee tak berceloteh kat sini...bersarang dah labah-labah...huhuhu..tak pe..tak pe..Cik Bee nk bersihkan sarang labah2 yang bersarang di blog Cik Bee nih...
Kemana Cik Bee menghilangkan diri?????bukan menghilangkan diri tapi keadaan tak mengizinkan..nih guna broadband adiku..YOE...hik hik hik..
Rindu sangat2 nak berceloteh kat sini..masa ada, tapi internet tak ada...
sebelum raya Cik Bee nak ucap Selamat Berpuasa hehehee....pas2 kita raya..Cik Bee mintak maap mintak ampun lau ada tersalah celoteh ke kan..mana la tahu...Cik Bee ni kan mulut celupar jugak...huk huk...
malam ni tak g terawih..malas kot..huhuhuhu...peace..
wokey laaa...ni baru pengenalan episod baru bagi celoteh Cik Bee...nak kena bersihkan dulu...nanti kita ketemu lagi yerk????????????????????daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...salam..
Post a Comment