siKacaK daN siCantiK

Sunday, October 3, 2010

bAnTu Cik BEE..pLeAsE........:(:(:(:(

Hai korang sume apa khabar???shat sume kan?Cik Bee dating lagi nak berceloteh kat sini…Cik Bee dah tak ada tempat nak mengadu selain di sini..Cik Bee tak tahu apa yang berlaku sejak kebelakangn ini, mungkin sudah dugaan Cik Bee..selalu je macam ni..Cik Bee kadang tak faham..selalu perkara yang sama terjadi walaupun ianya pernah berlaku…Cik Bee sedih sangat-sangat..tak tahu nak buat apa dah..yang Cik Bee fikirkan antara kami memang dah tak ada persefahaman lagi.dia pun dah berterus terang pada Cik Bee, cintanya pada Cik Bee dah berkurangan,,sume ni gara-gara perangai Cik Bee…katanya Cik Bee dah terlalu melampau dengan dia..Cik Bee akui dia memang baik sangat dengan Cik Bee…tak pernah membantah apa yang Cik Bee cakap..tapi disebabkan perangai Cik Bee yang melampau dia berubah hati..mungkin benar lah salah Cik Bee dalam hal ni..dan dia dah nekad untuk berubah..ini sume keran CIk Bee…apa pun Cik Bee harap dia berbahagia tanpa Cik Bee…Cik BEE sangat menyayangi dia..mencintai dia..Cik Bee hanya ada die sorang je..selama kapel dengan dia, Cik Bee tak pernah nak cari lain, sebab Cik Bee tau dia yang terbaik buat Cik Bee, tapi sekarang hubungan kami dah semakin jauh..jauh sangat2..Cik Bee hanya perlu redha dan bersabar dengan apa yang terjadi..dugaan ni mungkin ada hikmah di sebaliknya..walaupun sangat perit dan pedih cik Bee kene melalui sume nya..yang penting dia sentiasa happy dan gembira tanpa Cik Bee, Cik Bee dah cukup gembira..Cik Bee doakan dia sentiasa berbahagia…dan mendapat pkerjaan yang diimpikan selama ini…wasalammm…
P/s: Doakan juga Cik Bee sentiasa dapat mengatasi semua dugaan yang terjadi..aminnnnnnnnn……

Post a Comment