siKacaK daN siCantiK

Thursday, October 28, 2010

BoShAn

assalamualaikum...dah lama cik bee tak berceloteh..keadaan kerja yang belambak membuatkan cik bee tak ada masa nak berceloteh. blog cik bee ni pun dah besarang dah...kadang-kadang jari jemari ni gatal nak menaip di sini, tapi apa kan daya. bekerja dengan orang macam ni lah.sibuk manjang..kadang nak rehat pun kena tengok dulu. kalau bos ada kat opis kena tunggu diorang balik baru boleh rehat. tapi kerja sorang-sorang bosan pulak.hari-hari cik bee sorang2 je kat opis..boring sangat-sangat...bila "Boyfriend" cik bee mesej hilang seketika boring tu..tapi bila tak ada apa-apa boting tahap cipan lah cik bee kat opis nih...
apa pun cik bee enjoy kerja tempat baru ni..tapi tu lah bila datang rasa bosan yang teramat sangat nk menjerit rasa..sehingga kan cik bee menari2, berlari2, keluar masuk bilik fail..tak tahu nk buat apa.last2 cik bee amk satu persatu fail cik bee menelaah..mengantuk lak datang....hahhhaaa...
harap korang yang membaca celoteh cik bee ni boleh beri pendapat....
wokey thanx sume....muaahhhhahahha
 nilah wajah-wajah kebosanan cik bee...
 lagi gambar..
dan lagi.....adusssssssssssssss boshan ngatttttttttttttttttt
Post a Comment