siKacaK daN siCantiK

Wednesday, December 29, 2010

Bila hati terlalu banyak disakiti


Salam semua….sihat tak korang?
Hari ni cik bee Cuma nak berkongsi sedikit cerita…macam cerita dongeng laa tapi ini reality..truskan membaca yerk celoteh cik bee ni…..jom layannnnnnnnnnn (biarlah kalau bagi korang cerita ni tak ada makna pape tapi if sudi bagilah pendapat atau kata-kata semangat) thanx!!
love is so cute
“cerita ni bermula apabila seorang perempuan yang berumur lingkungan 20-an, (cik bee namakan perempuan sebagai  Leez) mencintai seorang lelaki yang juga berumur  dalam lingkungan 20-an nak masuk 30 tahun. Ali (bukan nama sebenar direka-reka oleh cik bee)  memang mengetahui bahawa Leez amat menyayangi diri nya dan menganggap Leez tidak akan mencari lelaki lain. Memang betul anggapan Ali, Leez tak kan mencari lelaki lain keran terlalu sayangkan Ali dan Leez seorang gadis yang teramat setia pada Ali. Leez percaya hanya Ali yang boleh membahagiakan hidup dia.
Namun panas yang Leez sangka kan hingga ke petang, rupanya hujan ditengahari..lelaki yang dia sangka dapat membahagiakan dia hingga akhirnya tidak seperti itu. Ali hanyalah bersama Leez hanya kerana perasaan kesian mungkin, hati Ali tiada siapa dapat membaca. …..”
gambar ni boleh kita samakan si LEEZ dengan Ali
Sebenarnye korang Ali tu bukan curang or main kayu sepuluh tapi Ali tidak ikhlas dalam mencintai Leez dan selalu mengungkit apa yang dah dia lakukan pada Leez…seakan2 Leez ni membebankan hidup Ali..
Cik bee just nak tahu pendapat korang dan kata-kata semangat untuk Leez..perlukan Leez teruskn hubungannya dengan Ali atau sebaliknyer????
p/s=> gambar yang diselitkan adalah untuk menceriakan pembacaan anda semua...harap maklong, makngah,makchik,makteh,maksu....
Post a Comment