siKacaK daN siCantiK

Tuesday, December 28, 2010

Hai……


Hai korang semua..sekejap ade sekejap ade sekejap tak adakan? Biasalah “busy” banyak…hehehe..ntahla apa yang di”busy”kn cik bee pun tak tahu. Tapi memang betul cik bee taka de masa langsung nak “update” celoteh cik bee ni..bila difikirkan memang banyak sangat cik bee nk berceloteh tapi ketiadaan kesempatan..
Cik bee sebenarnya rindu sangat dengan family cik bee kat KAMPUNG CHETING, KUALA BERANG, TERENGGANU. Rasanya dah lama sangat cik bee tak balik jumpa ddorang semua..last cik bee balik kampong raya puasa, lepas 2 jumpa dorang masa konvokesyen cik bee pada 101010..
Sekarang cik bee tunggu cuti raya cina bulan dua nanti, cikbee nak blik jumpa semua famly cik bee..rindu sangat-sangat kt dorang semua…
Korang tahu tak?{mesti tak tahukn sebab cik bee belum berceloteh lagi}
Cik bee suka sangat lagu Dadali “DISAAT AKU MENCINTAIMU”…hukhukhuk…besh lagu nyer…bila duk sorang2 dengar lagu ni…rasa sedih pun ade tau..tak tahu lah kenapa??? (adakah kerana si dia dah pergi meninggalkan diriku???) no komen laa….
Kat bawah ni cik bee selitkan lirik lagu beliau…selamat menghayati….
Disaat Aku Mencintaimu
Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Post a Comment