siKacaK daN siCantiK

Thursday, September 4, 2014

HIJAB

Assalamualaikum..dan selamat selesai makan tengahari semua..
Alhamdulillah,cikbee dah kenyang dengan rezeki ALLAH kurniakan hari ini...
Ni lunch cikbee..hehehee


Mushroom chicken with rice


Selesai makan..cikbee jenguk laa whatsapp grup family kami..adik cikbee pun adelah bagi ayat promote untuk kita bukak hijab mata kita y terindah y dikurniaan ALLAH ni..hehhee
..ni die haaa...


bile klik je pada gamba putih tu konon2 nk bace la kan tulisan amende..bile kliknyer baru nampak sesungguhnya isi tulisannya itu INDAH sangat2..nak tahu tengok SILA SCROLL DOWN SAMPAI JUMPE..

X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
PERINGATAN YANG SAKIT JANTUNG, IBU MENGANDUNG, IBU PANTANG, LEMAH SEMANGAT JANGAN TENGOK YERK..( dah pesan awal2 ni..nanti jadi apa2 cikbee tak dipersalahkan..nak tengok jugak kena siap sedia)
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
x
x
x
x
xx






P/S : maaf yerk cikbee pun terkena jugakk...gelak tawa senda gurau disiang hari...heheheheehehe
senaman bibir...













Post a Comment