siKacaK daN siCantiK

Sunday, March 22, 2009

Kekasih Yang Tak Dianggap

Urmmm....korg bc titlenyer pown da tau aku nk celoteh psl pe kn? sbnarnyer aku nk cter sal akulaa ni..sal myboy....aku xtau la pe sudahnyer ceritera cnta kami ni..cewahhhh....jiwang plak...aku xphmlaa ngn prangai si NAS ni..skli2 aku hepi ngn dye sekli2 aku trsa ati sgt2...tp nk wt cmne kn, aku da syg sgt kt dye tp aku syg ma,ayah n fmly aku lg laa...aku kdg2 nk mrh ngn dye..dye nk aku dgr ckp dye tp dye bla aku bgtau dye, dye ckp aku ckp bkn2 laah, smpaikn dye sound aku y dye da myamph ngn aku.so aku xley nk kate pe da laa...dye pown da ucp bye! kt aku, aku pe lg bye blik laaa..smpai skg dye xmsg or call aku lg...biarlaa dye, mybe dye da bhgia n hepi tnpa aku skg ni...wat can i do?
hurmm....
aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah
lagu ni sesuai laa plak ngn aku kn?kehekehkeh..pape pown aku mls nk pk sal ni..klu dye igt tau rndu aku dye akn cntact aku klu x..bye2 la kot....

No comments: