siKacaK daN siCantiK

Friday, March 27, 2009

pEruT oh PerUt....

Nak diceritakan disini, semalam, aku lunch laaa nasi ngn lauk ikan patin masak tempoyak. Pedas glerr ari 2 ma masak.adusssssssss…sakit perut aku.. dahlia aku ni xley mkn pedas22 tp klu mkn nasi xrs pedas xbes la plak kn? Perut aku skit smpai ari nih..xilang2, pelbagai ubat aku mkn aku gne, tp xde ksan lsg. Nak g PK, takut lak,ne laa tau kne suntik kew..huhuhu..takut aku…xsanggup!!!
Naperlah perut aku ni xley tima kepedasan. Heran aku. Dulu bole jew…klu aku ckp kt BF aku, mesti dye ckap aku ngade…asyik jew dye knakan aku…skg ni, aku da xtau status hgbn kami, Coz dye ckp dye lbh ske bkwn jew..xske couple2 nih…pe laaa nsbku lam percntaan nih… eh tercter sal maslah pribadi lak…
Aku nk cter sal kesakitanya aku alami nih. Tp 2 jewlaa nk ckap…huhuhuhu…ckit sgt kew?
Ske atilaa…kn aku pyer blog nih…hehehehhehe.
Tp aku rs ley selit ckit sal aku ngn dye…aku rskn akumsh sygkn dye, walaupun dye wt aku cm2..dye ckp dye nk tunaikn permintaan aku suh dye cr gurl lain, klu korg pk kn? Ade ke gurl suh boy dye cr gurl len? Xdekn? Hurmmm…aku pown pening skg ni…tp malas laa nk pk.dye pown ne pnh pk kn sal aku…aku folo jew laa dye…dye nk kwn aku ikut jew…y pntg msg2 bhgia..dye lg laa bhgia…
Dye ckp aku ni ske pk bkn2, mmg laa kn?pompuan….rs jeles 2 ade, bla tau dye lbh rmai kwn pompuan dari kwn llki…so, aku pown cm2 gak..bla da syg mstilaa jeles kn?aku mmg kuat jeles pown..
1 lgkn dye ckp aku xphm dye..aku da cbe pahm dye tp mkin aku nk phm makin xphm jdinyer…dye mmg xley djangka…llki cam dye mmg rmai pmnt..bole laa dktakan ensem gak kn?walaupun……………………….?????? hehehhehehe (jgn mare).
Jd pape pown skg ni…aku ttp ngn dye slgi dye xbg kata ptus…hikhikhikhik…tp arap2 dye msh nk truskn hbgn kami ni…dye ckp nk bg pluang kat aku, so aku amik pluang 2 tuk baiki silap aku y wt dye rs nyampah ngn aku tuh..tp aku rs dye da bosan ngn aku kot….pape pown hya Allah jew y tahu…

No comments: