siKacaK daN siCantiK

Sunday, March 22, 2009

nOvEl, CeRpEn, NoVeL, CeRpEn


Novel, cerpen,novel cerpen…
dua perkataan ni yang asyik bmaen diminda aku, iza ngn boh. adussssss kpala pown da pening nak pk kn ayat ngn idea y ssuai..ngah2 tlis novel idea tiba2 ilang lagi stress dibuatnya.. byk tol laaa keje,,dalah, asgment apa 2 huh, seni penulisan, aku pyer naper ntah jadi cam2, boh ckp kne virus,,,shengal tol laa virus komputer nih..klau ye pown nak serang biarlah aku setel dlu asgment seni penulisan aku tuh, ni tak. dah laa nak serang tu tak bg hint dlu. senagn ckit kami nak wt psediaan, smpt laa wt kubu, bli senapang pistol , peluru sumelah alat2 bprang. ko maen kotorlaah virus! aku benci ko!!!!!!!!!!!!!!!!!
eh, bebel kat virus lak, bukan dia dgr pown kn? shengal! huh, smbung balik psl hujah kita, ceewah…hujah tu xtahan…bukan aku nak ngumpat tau apa saje luah pasaan kat sni dah xde tmpat len dah..huhuhu..klu de sesape y ada idea bg laa kt aku. cian kt ku cr idea sapa nak pecah kpala, nsb abk tak pecah..sjer statement y hiperbola…kehkehkeh..skang aku rs izza ngah perah otak tuh wt cerpen coz esok da kn antor. aku nyer da siap da..tggu nk print jew lg..jap lg aku g laa kt k blik izza, nak wt baek2 ngn dia coz nk print cerpen aku ni ngn free jeee….amik ksmpatan katakan..aku mmg ske bab2 amk ksmpatan nih…
ish2, abes 6t xde org nk kwn ngn aku..huhuhu..
huaaaaaaaaaaa!!!!opppsss…ngntuk la plak..cni dlulah eh..
mls da nk krang bnyk2, esok2 kang xde cter lak nk tlis klu tlis abes mlm nih..huhuh……
yuHUuuu…..(^_^) bEe

No comments: