siKacaK daN siCantiK

Thursday, November 12, 2009

exam..exam..exam..

aduyaiiii...owg len da abes exam kitorg lom ag pown...kitorg nk gak huhahuha ...huhuhuhuh...
best lak ngok dowg2 ni..ske jer da abes exam..kitorg ini?
yang aku pown satu exam xabes ag tp brg2 da kemas mngalahkan owg y da abes exam...xsabor nk lik kg..ofcoz lerr..nk jmpe owg2 tcyg n tcnta di sana...hehhehe...syapppp daaa...kte2 jer tw..huhuhuhu
ermmm...pasni aku xpat laa nk update celoteh ni ag..da duk uma ne de tenet..nk bli broadband biad duk si2 laa huhuhu...upm da kc wreless free..gne laa kn?wtpe nk mmbzir...huhuhuhuh..
kitorg cti sem sbln lbh kot..so, slma tu laaa aku xley nk update aku nyer blog nih..xpowlaa kn?bkn pntg pown?eh pntg gak nih..jgn men2..
ok laaaa aku da lapo nih, tp kne tggu si PAE abes exam dulu br g mam kat PADANG...ermmm kul1 tu beb...maaa lapooooooooooooooooooooo.................

No comments: