siKacaK daN siCantiK

Friday, November 6, 2009

kaN bGus Lau Boy aku CaM bOy NiH....urMMMM....

salam sume..weh aku de cter br lagi nih...huhuhu..
kt cni de laaa sowg mamat tuh y mrayu sgt kt gurl dye suh blik pd dye..boy nm mamat tuh..dye ckp laa dye syg sgt2 kt gurl dye y nmnyer siti..boy mntk tlg ngn kwn2 dye suh cr n pjuk siti tuh blik pd dye,,,
ermmm..bguslah lau boy 2 tol2 nk siti 2 kn..kalaulaaa aku pyer BOYFRENZ cam boy nih....terharu ngat...tp xmgkin kot ssa da nk cr llki cam boy nih...
kt bwh nih aku copy n paste cter si boy y setia nih..aku arap boy ngn siti akn bek2 semule n bhgia n bsma smpai ble2..insyaAllah Amin...
salam pd u all..
pertama skali maaf jika msg ini mengganggu u..tp i perlukan pertolongan yg amat sangat..hanya sedikit kredit HP u saja jika ada..jika tak pon takpe..
nama sy boy dari KL..gadis kesayangan boy baru tinggalkan boy pd 24 okt 2009 lalu..dia terlalu sedih akibat dimarahi dgn begitu teruk skali dgn boy..selama setahun boy kenal dia boy tak pernah marah dia sebegitu..tp entah knapa masa tu boy spt kene rasuk..bila boy dtg rumah beberapa hari kemudian kwn kwn dia kata dia dah lari..habis semua brg2 dia ambil..boy call tak angkat..boy msg x balas..kwn2 dia kata kakaknye dari shah alam yg dtg ambil dia..cuma pg besoknye dia kata dia nak balik kpg nye di kuching sarawak dan takkan kembali ke semenanjung..boy rasa gugup dan jantung spt nak luruh..boy menangis menyesal..boy sayangkan dia sangat2..boy xtahu mana nak cari dia sbb boy x tahu rumah kakaknye..boy buat sembahyang hajat,..boy doa supaya dia kembali..
HP nye ditutup cuma dibuka sesekali sj..dan semalam (27/10) boy dpt panggilan darinya dan dia kata dia tanak dah dgn boy..boy menangis mcm budak kecik..boy tanya masih syg tak pd boy dan dia tutup HP nye balik..boy dah mati kutu..
gadis ni namanye siti asal dari kuching sarawak..dia panggil boy dgn nama manja dotdot..boy banyak kenal gadis sebelumnye tp dialah gadis yg paling manja,lembut,penyayang,penyabar,rajin dan sangat taat yg pernah boy jumpa..cuma klu dia kecik ati atau tak puas hati dia x pernah bgtau..dia cuma kata everything ok sj..boy x sanggup kehilangan dia..
jd boy disini memohon kwn kwn myspace utk tlg memujuk siti utk balik pd boy..boy tanak buat keputusan melulu pergi mencari dia di shah alam atau di kpgnye jd boy biarkan dia tenang dulu..boy memohon kwn kwn myspace utk hantarkan sms pdnye ttg betapa boy sygkan dia..betapa boy menyesal dgn ape yg terjadi dan berharap dia kembali..cukuplah sekadar hantar msg "siti baliklah pada boy,boy nyesal dan merayu siti balik pd dia..siti balik pd boy ya?" lagi baik kalau kwn kwn dpt tulis nama dan dari mana supaya dia tak fikir msg tu semua boy yg hantar..
kalau bole hantarlah msg pd nombor telefon dia 017-2481769..tlglah pujuk dgn ape cara skalipon supaya dia kembali pd boy..puisi atau rayuan atau ape sj yg kwn kwn tahu..boy tak henti nangis tiap2 malam..termasuk masa tgh taip rayuan nie..terima kasih atas jasa kwn kwn dan takkan boy lupakan..demi Allah ini bukan penipuan sms atau sptnye dan klu ade ape ape bole msg boy pd number 012-2358290
terima kasih sangat..doakan lah siti pulang pd boy ya?
salam..
haa...ni laa cter si boy tuh...cmne?msti korg kcian kn kt boy tuh..dye tw slh dye, tp kbykan llki da wt slh bio jerk....xpnh nk pkkn ati dan pasaan pompuan.nk kte bkrban tuk dye,tp dye lsg xnk bkrban tuk kte..tuk owg len nk sgt...rela buang gurl y sedia ada smta2 nk exgurl dye blik...eh,ni mcm cter aku jerk,sowilaa yerk lau ada y terasa ngan kata-kata aku ni.skg ni mulut aku nih laser smcm jer...
ok laa smpai cni dlu aku berceloteh...nga boring tahp cipan nih, kwn2 da ngok cter NUR KASIH kt blik tv tuh, aku?aku xthu laa naper krg bermnat laa tp 2laa, huhuhu sllu jer kwn2 aku perli aku, cter2 berunsurkn cinta ISLAM xmo ngok, cter2 mgarut cam BIO-NIK, TOWER13, TARI TIRANA, ley lak layan...da tahu cter 2 mgrut n bohong...daa laa xde unsur2 KEISLAMAN...penipu byk laa....tp nk wt cmne da aku ske ngn si KAMAL ADLI tuh, lau aku dapat dye aku xcr len da (ceh, mcm lah KAMAL ADLI tuh pndang aku, lau comel cam INTAN LADYANA tuh xpew gak...llki bese pown tggalkan aku de ati nk kat artis wekkkk!!!pasan bbnor ko BEE) 
xpewlahh aku nk out da kot ehehehhehe...t de cter aku post lg...mcm2 tp xde sape pown y bce celoteh aku nih...hehehe cdey lak....kuikuiukui...
Post a Comment