siKacaK daN siCantiK

Wednesday, February 24, 2010

Arghhhhh....BENGANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ni aku rasa hari yang paling tak bertuah sangat pada aku..dengan banyak kerja kena buat. walaupun class BDM di batalakn..disebabkan class BDM dibatalkan laa aku tersilap g class perkamusan..aslnya class kul2-3ptg tapi aku pergi kul3..aku ingat class mula kul3pt.sampai kt class aku hairan kenapa kawan-kawan aku dah siap-siap nak balik?Fuad pula gelakkan aku..yelah da datang lambat, masuk class dengan slumber tanpa rasa malu atau bersalah..aku rasa time tu dah merah padam muka aku..wooooo..malu+bengang+nak menangis sume ada..YaAllah, kenapa lah aku boleh lupa class kul2 bukan kul3...dah nak abis sem da..da final sem dah, boleh lupa waktu class..atoiiii.....
malu beb..da laa Akak tu gelakkan aku,tp masih lagi suruh aku tanda kehadiran..thanx!!!!
moralnya: sebelum g class ngok dlu jadual waktu, jangan ingat lam kepala jerk..hurmmm...aku jadikan ini sebagai pengajaran lam hidup aku..amat memalukan lah..huhuhuhu

No comments: