siKacaK daN siCantiK

Saturday, February 27, 2010

PuaskaH..khas untuk MUHAMMAD NASRULLAH BIN JAMALLUDIN @ NAS..


Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku
Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku
Reff:
Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai
Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku



inilah kisah laluku bersama si dye yang dicintai..tapi kini hanya tinggal kenangan yang tak kan mungking berulang lagi..hanya kenangan yang ada untuk kami ingati..hanya aku ingati bukan dirinya...



sekarang kami membawa laluan masing-masing..dan kini aku mendapat tahu dia kini bahagia dengan kekasiah hatinya yang amat dicintainya..aku?hanya begini dan terus begini..seorang diri..hurmmm...apa yang pasti aku sentiasa memdoakan kebahagiaan dia dengan kekasih hatinya...

nas.


KEPADA DYE YANG TERLIBAT HARAP MAAFKAN DIRIKU..INI SEMUA YANG BERLAKU KERANA KESALAHAN SAYA KAN? DAN DYE INI MEMBERI IDEA KEPADA SAYA UNTUK BERCELOTEH DI SINI...THANX GAK PADA NAS..



bee


No comments: