siKacaK daN siCantiK

Monday, February 22, 2010

salam..

haii...dah lama aku tak datang jenguk kat sini..rindu pun ada..aku sebenarnya banyak nak cerita..nak ngadu kt sape tak tahu..segan dan rasa malu..ye lah dah banyak kali benda ni jadi kat aku, aku tetap lagi teruskannya..walaupun aku tahu dia tak pernah menyintai dan menyayangi aku..aku pujuk dri supaya menaggap dia sama seperti aku menyayangi dna menyintai aku..tapi apa yang aku dapat..kesakitan yang amat sangat..ini kali ke-3, dan kata orang memang kami tiada jodoh..apa pun aku harap dia bahagia dengan pilihan dia sekarang..aku harap dia akan lebih bahagia tanpa aku...mungkin keputusan dia tuk tinggalkan aku dia rasa itu yang terbaik untuk kami..alasan dia kerana aku buat perangai dan asyik minta dia cari perempuan lain..ermm takkan tak boleh nak fikirkan?siapa yang nak orang yang paling disayangi dan dicintai cari perempuan lain..aku rasa disebabkan dia masih lagi mengharap sinar kebahagaiaan dari teman wanitanya yang dulu..perempuan yang buatkan dia setia pada yang satu..dan perempuan itulah yang dia kejar-kejarkan sekarang..dia membuatkan aku sakita yang teramat sakit...sakita sangat-sangat..tapi buat apa nak paksa-paksa orang yang dah pun buang kita jauh dari hidup dia...
doakan jer kau dapat lupakan dia..terima kasih..
Post a Comment