siKacaK daN siCantiK

Wednesday, April 7, 2010

hai..hai..hai..!!!!!

Salam sume..
Dah lama sangat dah cik bee rasa tak update celoteh cik bee nih, bukan apa, wifi ada masalah ckit kat kolej, jadi tak dapat laa nak berceloteh. Tak ada apa yang nak dicelotehkan Cuma nak berkongsi ckit nih, cik bee dah siapkan tesis cik bee dah, Alahmdulillah. Tapi kan sejak tesis dah siap nih, cik bee kebosanan yang amat sangat. Nak meseg boyfriend, boyfriend dah lari kat perempuan yang cantik. Teman-teman teristimewa yang lain sibuk dengan tesis diorang, jadi cik bee g melepak kat bilik Izza, teman baik cik bee, dia pun sibuk dengan tesisnya, jadi cik bee duk sorang-sorang sambil baca buku lepas itu terlena. Itu jer lah kerja cik bee sejak tesis dah siap nih. Nak study tuk final exam, mood study lari tinggalkan cik bee.
Cik bee sebenarnya tak boleh duk sorang-sorang dalam bilik, bukan apa, cik bee akan merindui seseorang yang cik bee tak sebut dah nama dia, cik bee rasa benci sangat-sangat kat dia, tersangat-sangat..tak tahulah nak cakap apa dah, ye la, cik bee dah berupaya untuk tidak membenci dia tapi tetap jugak membenci. Bukan dia jer, perempuan dia tu pun cik bee benci gak…
Walau apapun cik bee dah tak nak ambik tahu dah pasal mereka. Moga mereka bahagia lah kan? Mereka kan pasangan yang paling serasi. Banyak persamaan antara mereka. Sesuai sangat bersama. Aku? Hanya tempat mereka perlu masa mereka perlukan pertolongan, jadi baik hati pun susah, jadi jahat pun susah. Yang penting sekarang aku tak akan tolong dia lagi….
Dah panjang sangat dah ni celoteh cik bee..ni yang cikbee tak nak celoteh ni, bila celoteh jer mesti banyak yang nak di ceritakan. Maklum lah dah berapa hari tak berceloteh kat sini..mesti korang sume rindukan cik bee kan? Thanx yer..wokey..cikbee undur diri dulu..nak wat keje lain lak..daaaaaaaaaa..mmmuuuaaaccchhh!!!!
Wasalam..

Cik bee


Post a Comment