siKacaK daN siCantiK

Thursday, April 8, 2010

KALIAN YANG TERISTIMEWA

Salam sume..cik bee datang lagi untuk menambah sesuatu dalam blog celoteh cik bee nih..bukan lama pun kejap jer, harap sume peminat(peminat????sejak bila lak cik bee ada peminat nih?pasaan tol laa cik bee sowg nih)
Cik bee nak bercoleh tentang sesuatu, iaitu kat bawah nih, something buat teman teristimewa <3<3<3 IZZA, PAE,UMI,MEKTI,FIEZA,LEHA,DILLA,RINA,SYAH,AFIQ,FARID,ABANG,MAMAT, KAK ARA,NOLLY, DAN MEREKA YANG MENGENALI CIK BEE..
TAPI YANG PASTI CIK BEE TUJUKAN SOMETHING NIG UNTUK MY FAMILY YANG TERCINTA…

KALIAN YANG TERISTIMEWA

Di diri kalian aku menemukan
Yang menyayangiku dan menerimaku
Di diri kalian aku ketakutan
Kalian meninggalkanku
Membiarkanku..

Tanpa kalian aku tidak mampu
Berdiri teguh di sini
Kalian lah tawa dan tangisku
Kalianlah hidupku
Aku tak mampu untuk melangkah
Tanpa kalian..

Teruslah berdiri di sisiku
Sehingga kalian benar-benar yakin
Aku mampu berdiri sendiri..

Cik bee


No comments: