siKacaK daN siCantiK

Friday, May 20, 2011

KENAPA KITA SUKA MENOLONG ORANG LAIN TETAPIK SEBALIKNYA???


SALAM 1 MALAYSIA...SELAMAT HARI JUMAAT...DAN SELAMAT PAGI....HARAP SEMUA CERIA SELALU...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....bengang!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tajuk N3 panjang berjela-jela...heehhe..apa yang terjadi pada cikbee yerk??cikbee cuma nak tanya pendapat korang semua yang sudi singgah di blog cikbee ni..dan kalau ade pendapat atau komen sila tinggalkan komen anada yerk...awal2 dah pesan...cikbee tak tahu cmne nk mulakan...yang cikbee nak tahu kenapa kita suka menolong orang lain padahal orang lain susa kalau kita mintak tolong..kenapa???
cikbee tak adalah cakap semua macam tu tapi ade sesetengah orang ni, minta tolong kita bukan main laa..buat ayat sedih, ayt pasrah..bila kita dah tolong, lupa diri..pastu bila kita nak mintak tolong dia berbagai alasan yang langsung tak dapat diterima akal pikiran yang diberikan...KENAPA ade jugak org seperti itu???
KENAPA diorang tak pikir yang orang yang mintak tolong dengn dia tu adlah orang pernah tolong dia waktu2 dye susah dulu...apa yang nak diberi gelaran kepada orang seperti itu????apakah kita masih nak berkawan dengannya?
bagi cikbee.cikbee rasa dah tak kot ble dah jadi macam ni??nak berkawan apa lagi dengan orang macam tu..xkenang budi langsung...

P/S=> pada mereka yang terasa mintak maaf laa yerk???


Post a Comment