siKacaK daN siCantiK

Friday, May 20, 2011

kenapa?????

Salam 1 Malaysia....
petang ni nak berceloteh mengenai KENAPA lagi...ishh222 ske bebenor cikbee ngn KENAPA yerk??
bukan apa cikbee nak tanye u olls....
KENAPA seseorang tuh (tak kira laki or pompuan) suka bagi harapan kat seseorang tuh..lepas tuh dorang PUNAHkan harapan tu semula???
APAKAH tujuan diorang???? ade y ckp dorang nih nak buat pilihan dalam memilih pasaan idup..
bese orang yang memberi harapan yang mereka akan bersama, sayangkan mangsa tu..macam2 alasan laa...
kenapa suka sangat menyakitkan hati orang???
kes ini bese dalam PERCINTAAN, PERHUBUNGAN lelaki dan perempuan...
pendapat korang laaa...sape yang selalu berada dalam situasi di bawah..
A- Orang yang memberi harapan palsu
B-orang yang diberi harapan palsu dalam erti kata lain MANGSA

hal ni cikbee pilih B sebab situasi ini terjadi disekeliling cikbee....

"Si A (lelaki) dia memberi harapan pada si B.. terlalu caring, ingat apa yang diceritakan si B...dengan cara layanan....namun apakan daya si B dah tertipu...kenapa masih ade lelaki seperti itu??apa motif dye buat macam tu??dye tak pikir ker kalau ade orang lakukan pada adik2 dye????n apa yang dye dapat???puas hati ke dah sakitkan hati orang???buat orang terluka???? ckuplaa...okeh????
kalau tak nak kenapa tak berterus terang???padahal rasanya si B bole terima kalau diberitahu awal2...xperlu nak bagi harapan tinggi melangit....
BENGGONG!!!!!! sangat2 laa...xcaye sangat kenapa dye boleh sanggup buat macam tuh....xde perasaan ke pe...SHENGAL laaa...

kalau dye tuh ade depan mata cikbee geram jeh nk KEPOK2 pale dye tuh...pas2 hantuk2 dekat tiang lampu ke dinding ke....xpun pecahkan kepala dye macam hulk nih buat...oke tak???

demmmmm!!!!!BENCI LAAA weh jd kat dye tuh...


P/S=> kepada yang berkenaan....harap dapat pk..ko buat orang camtu nanti ko juga akan kene nanti.....



Post a Comment