siKacaK daN siCantiK

Tuesday, September 6, 2011

Gembira + Sedih



salam satu malaysia....


hai semua...cikbee datang lagi..berblog, mencuri masa yang ada untuk meluahkan rasa yang tersembunyi dihati..urmmm..umat Islam baru sahaja bercuti menyambut perayaan Aidilfitri..sungguh seronok kan?hari rayalah hari kita jumpe sume sanak saudara kita..yang jauh masa tulah nk jumpa, yang tak kenal masa tulah nak kenal..tangkap2 gambar tuk jadikan kenangan...epi sungguh time tu kan??? raya cikbee kali ni seronok jugak..tapi tak boleh nk beraya sakan sbb bakal laki cikbee xpat beraya..dye KORBAN kan raya dye demi mencari duit nung di LAUT untuk menikah dengan cikbee :( urmmm...besarkan pengorbanan dye...sanggup tak raya...:'( 


tapi cikbee ade buat sesuatu yang menyakitkan hati dye..maybelaa...yelah hati dye sakit hati cikbee tak sakit pun..:( sampaikan hal yang jadi nih buatkan cikbee demam sampai ke hari ni masih lagi tak sihat2 walupun makan ubat berbiji2...apa yang difikirkan pun cikbee tak tahu....dan cikbee dapat tahu..dye lagi sakit disana dengan apa yang jadi pada hubungan kami ni..sampaikan dye langsung tak fikirkan perihal yang berkaian dengan hubungan kami...dye sudah merajuk hati....membawa hati yang lara nung jauh dilaut n jauh di hati :(


cikbee nih dahlaa suke nangis, bila jadi camni nangis lagi...dah kata xnk nangis dah airmata ni kua jugak...tambah2 dengan demam nih...lagilah rasa sedih...dan bertambahlah nk nangis...camnelaa cikbee xnk bagi cikbee nangis..urmmm...AIRMATA JANGAN KO KUA LAGI!!!!!! cikbee pun tak tahu nak cmne lagi...rindu dye sangat2...sangat2...demam2 ni nak je dye ade...jaga cikbee uwaaaaaaaaaaaaaaa...tapi xkan tercapainyer hasrat tu...dengan masalah y ade...mesti dye pun dah tawar hati ngn cikbee..dye pun dah xnk pk sal kami lagi dah...banyak sangat masalah yang jadi sejak cikbee jadi gurl dye 3taun lepas..urmmm...cikbee dah banyak sangat menyusahkan idup dye...dye mengalah ngn cikbee..last2 jd cmni...cmne dye xbengang kan??? ape pun cikbee kne redha jerlaa...:(


menceriakan wajah laupun di hati menangis :'(

cyg rindukan abg sangat2!!!! cyg nk abg ade ngn cyg skg ni....:'(



Post a Comment