siKacaK daN siCantiK

Wednesday, September 7, 2011

kawen...kawen...kawen...

Hai semua..hurmmm....

sejak cuti raya ni...ramai pulak yang adakan kenduri kawen..tunang..kawan2 cikbee majoriti dah tunang...dah kawen..dah jadi mak budak ngn bapak budak dah pun...sronok dorang sume yerk???apa-apapun TAHNIAH cikbee ucapkan..hope berkekalan hingga ke akhir hayat INSYAALLAH...

cikbee pun jeles nih bila tgok gamba kawen gamba tunang dorang sume..giliran cikbee bile???hanya ALLAH yang tahu sebb memang dah tertulis bila cikbee akan kawen kn???planning dah ade...heeee...

korang ade perasan tak kt wall FB cikbee..cikbee ade taip cam kt atas tu..ape??xnampak??xpe cikbee copypaste bagi nampak besorr PUNYER....hehehehe
"jeles bile tgok gamba pertunangan & perkahwinan kawan2...aku bile ntoh..hahha...gelenya sungguh....:P"

haa nampak x tulisan BIRU yang BAPAK besar tu???ramai pulak yang like...hehhe....xsangka lak..kikikiki...macam ramai pulak yang nk cikbee naik pelamin cepat2 jadi raja sehari..sebelom memang dah banyak kali naik pelamin..tuk tangkap gambar ngn jadi tukang kipas ngn lap peluh pengantin..hahahha...tapi sampai masanya cikbee lak y dikipas n yang dilap peluh...aminnn....

kan kt gamba atas tuh ade gamba kapel nga berdiri..tinggi ngn rendah...yang rendah tu lah bakal laki cikbee...cikbee nk nikah ngn dye...doakn yer korang??Amin....



Post a Comment