siKacaK daN siCantiK

Thursday, September 8, 2011

Balik awal tp...



Salam satu Malaysia....
Eh korang,cikbee nk beritahu ni...cikbee kan demam pastu bos suruhlah cikbee balik awal...so cikbee siap2 pakcik nak hantar balik..sampai je kat rumah..arghhhhhhhhhh























Sakit ati betol laa..kunci uma cikbee xdok!!!!!!!! Penat cikbee balik igt boleh rehat panjang last2 rehat kt surau sementara tunggu kakak atau adik aku balik kerja kul 5 jap ag...aku sampai umah kul 3 korang....kepala pening bdan sejuk nak tdo dalam surau ni takot...owh tidak..cpt2lah kul 5.30 aku dah pening sangat2 dah xlarat dah nak menunggu ni...aku nk tdo kt umah dalam bilik aku sambil berselimuttt..cptlah masa berlaluuu cepattttannnnnnn...kasihanilah aku y demam nih..plezzzzzzz :(
Post a Comment