siKacaK daN siCantiK

Thursday, October 20, 2011

aku rindu



salam sume....

hai...sekarang ni aku tak tahu kenapa aku teramatlaa rindukan dia..baru je dua minggu tak jmpe..dan katanya esok nak balik darat..tapi kalau balik pun tak boleh jumpe jugak sebab dye akan balik kuantan jer..aku pun xnk laa memaksa tuk dia datang jumpa aku..lagipun ada majlis kawen kat kuantan, sedara dia...xkan dye xnk pergi kan tapi xpelah ari minggu ni pun aku nak turun UPM jumpe kawan2 lame..terutama izza..rndu sangat kat izza dah lame xjmpe dye...hurmmm...jumpe Afiq, Syah, n lain2...cmne ntah dorang sume..aku rindu korang sume...
'
P/S kepada AFIQ ko cabar aku kan??aku sahut cabaran ko..kita jmpe ari ahd ni tw...ko tggu laa ...xsabr dah ni..ko jgn ingt aku kecik dr ko xkuat??...tengok laaa nanti..:P
Post a Comment