siKacaK daN siCantiK

Tuesday, December 27, 2011

Kembali lagi dan akan terus kembali bersama...

Assalamualaikum...dan salam satu Malaysia...

Apa khabar anda semua??? setelah sekian lama kan cikbee menghilangkan diri dari berbelog..dah banyak alasan yang cikbee berikan...tetapi sekarang, InsyaAllah, cikbee akan cuba meluangkan masa untuk berblog untuk pembaca setia...kalau ada yang sudi membaca blog cikbee yang dah lama ditinggalkan sendirian ni..cikbee sebenarnya dah tukar kerja. sekarang cikbee libatkan diri dalam bidang "Oil & Gas" kerja kecik2 jer..orang bawahan je...kata Shapadu Energy & Engineering Sdn Bhd kat Campbell Complex, Kuala Lumpur. Baru kerja sebulan kat sini. banyak kerja, n banyak yang perlu dipelajari bila dah libatkan diri dalam bidang ni, macam2 ragam engineer yang cikbee tengok n dapat tahu. macam mana dorang buat untuk hilangkan stress dorang..kadang tu lucu je tengok gelagat dorang ni..
okeylah setakat ni dlu untuk pembukaan ni okey???esok jumpe lagi..bye..mmuuuaahhhh!!!


Post a Comment