siKacaK daN siCantiK

Friday, May 9, 2014

HARI NI PUNYER CERITA

ASSALAMUALAIKUM...salam jumaat semua,,


hahaha.. (dan2 gelak tetiba kan?) bukan apa cikbee teringatkan urusan kami pada waktu rehat..hihihi..setelah sekian lama kami tak buat kerja ni..ya ampun..hari ni tetibe ade yang mengajaknya..

kami punya ketua adalah Ziela die yang buat suggestion ni..ape lagi yang lain2 sume setuju,, kelab HARUM MALAM hahahahahaa.... si Ziela ni bagi cadangan kami semua terus setuju. so tepat kul12.30 kami pun mulakan operasi...hehehe...kat AMPANG PARK je pun...xjao..tapi peluh jugak ketiaknya..hahaa....

kami berlima CIKBEE, KAK NIZA, ZIELA (ketua), KEISYA dan KAK DILLA..kami pun apa lagi dengan semangatnya pergi..hahaha...excited terlebih, awal pulak datang. tempat tu bukaknya kul1ptg..hahahaha..lawak laa korang...kihkihkih..so kami turun semula mencari makan.hehe..McD jer...tapau.. dan bergerak semula ke tempat tadi..register dan terus laa berlangsungnya kerja kami..hahahha....

*********klunya***************

ni bukan DISKO okey...jangan pk bukan2....no no no...


dan ini kami..kami memang suke bergamba..bukan apa..dah lama dah bergamba..huhuhuhuhuhua..





gamba dorang lagi 3org xdpt Upload..kang cikbee UPLOAD xcukup kaki tangan nak lari nak kayuh kene kejor dengan deme,..okey laa yerk sini jer dulu..hehehhee

NOTE : korang, maaf yerk...gamba korang yang tak ada dalam gamba ni bukan xnk upload tp xde amik n takut xdibenarkan..gamba kak niza ni xpe..da biasa buat tanpa izin...hahahhahahaha.

okey..SEKIAN..


Post a Comment