siKacaK daN siCantiK

Friday, May 9, 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE

ASSALAMUALAIKUM…

            Untuk sekian kalinya Cikbee menggodek blog untuk memperkenalkan barang dan produk2 (cewah macam banyak je nak menjual) yang terbaik dan HALAL.
Cikbee adalah pengedar sah SHAKLEE (id:1133837). Walaupaun Cikbee baru bermula pertengahan bulan April 2014, tapi cikbee berusaha untuk menjadi seperti SIFU Cikbee, KAK MISS yang banyak membantu dan memberi kata-kata semangat untuk Cikbee lebih berusaha.
            Maaf ye Kak Miss, saya masih dibawah dan masih baru. Saya akan cube sedara upaya untuk menjadi seperti Kak Miss dan sifu-sifu lain. InshaaAllah!! saya akan belajar dan terus belajar sampai bila2.
            Untuk bulan April lepas (biarpun baru sehari masuk bulan 5 kan..hehehe), walaupun pembelian produk Shaklee tak sampai seribu tapi Cikbee tetap juga dapat Bonus daripada SHAKLEE. Itu buatkan Cikbee lebih bersemangat nak teruskan usaha dengan SHAKLEE.
            Cikbee harap bulan May ni, akan bertambah usaha cikbee. Kepada sifu2 sekalian sila bagi sokongan pada cikbee ye. Tolong sentiasa Berikan tunjuk ajar  dan kejutkan cikbee jika cikbee terlelap. Permintaan cikbee memang tinggi tapi cikbee perlukan sokonga dari semua untuk cikbee terus tegak berdiri dalam bisnes ini..yeay!!! InshaAllah..



No comments: