siKacaK daN siCantiK

Tuesday, August 25, 2015

AKU MALAS...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT TENGAHARI..



pasti korang paham dengan gambar yang aku tepek kat atas tuh..
titilenye pun terang2 lagi nampak dan boleh bace..
"AKU MALAS"

Ya! aku memang MALAS nak amik tahu sape yang tak suke aku. dan aku MALAS nk pk sape yang aku xsuke....

Ya! aku MALAS nak kisah pada orang yang benci aku dan pada organ yang aku benci..

Ya! aku MALAS nak gaduh sebab bende yang remeh temeh..

aku MALAS..terlalu MALAS..

bukan orang terdekat dengan aku je yang ckap aku MALAS..aku sendiri akui aku memang MALAS..
dan aku PERNAH DICOP PEMALAS oleh mereka yang tak pernah kenal aku dengan rapatnya. watever lah ape korang nk cakap pasal aku..sikit pun aku tak heran..aku tak kesah sebb aku dah MALAS dan aku dah penat dengan semua yang berlaku.

aku hanya bERSERAH dengan ketentuan dan perancangan ALLAH..AMin mudahan...
Post a Comment