siKacaK daN siCantiK

Monday, August 24, 2015

MENCARI KEDAMAIAN HATI

Assalamualaikum dan selamat petang.

setelah sekian lama aku mendiamkan diri dari celoteh ini,

tak sangka banyak yang aku ingin ceritakan namun kekangan waktu membuatkan aku tertangguh.

kehidupan yang aku jalani, terasa amat menyempurnakan walaupun sebenarnya ia masih tidak sempurna.

adanya anak disisi memberi segala kekuatan yang luar biasa wujud dalam diri ini.

hanya kerana adanya anak disisi memberi aku peluang untuk merasa indahnya hidup ini.

nampak seakan aku seolah2 tak bersyukur tapi sesungguhnya aku bersyukur dengan kehadiran Amni Naurah dalam hidupku.

Terima Kasih Allah..

Aku sebenarnya hanya ingin mencari kedamaian dihati..

ketenangan diri..

daripada segala yang mengganggu perasaan aku selama ini.

perasaan yang terluka ingin ku sembuhkan tanpa ade rasa LUKA itu lagi.

namun perancangan aku dan perancangan-NYA tidak sama sekali...

Aku tahu DIA uji aku kerna DIA tahu aku mampu hadapi..aku mampu tangani..

Terima Kasih Allah,

kerna masih menyedarkan aku dlam lenaku...

kerna masih mengejutkan aku dari lamunan pura-pura..


Kedamaian Hati yang ku cari masih belum kunjung tiba..

kuharap dan kupasti ianya pasti akan menjadi milikku

sedikit waktu lagi..

akan ku minta minta minta sehingga ianya benar2 miliku..


Hanya pada Mu ku mohon agar segalanya baik2 saja..

TERIMA KASIH ALLAH!!!














No comments: