siKacaK daN siCantiK

Thursday, August 27, 2015

RINDU DENGAN NOTE 3

ASSALAMUALAIKUM...

kalau bace tajuk mesti dah tahu aku nk cerita pasal telefon bimbit kan???

hehehe betul lah tu, fon aku, note 3 LCD nya hancus..Ya Allah sedihnya bile xley nk on..semua bende save dalm fon tu.

lagi2 bile aku ade berhutang2 melalui contact dlm grup wasap...yaAllah lagilah buat aku gelabah..nsb baik laa aku dpt contact salah sorg dr grup tu kt FB lau tidak naya aku..

tp skg nk baik lCD fon ni mahai nye laa kata org baik beli fon baru..sebb harga LCD dengan fon baru xde beza,,alahai....note 3 pakai xsampai setaun lagi..sedih..rindu pun ade..sebbb banyak bende2 penting note2 penting dlam tu..rahsia ke ape ke semua ade dlm note 3 tu..

Allah rindunyerrrrrrrr,,,,,,,






Post a Comment