siKacaK daN siCantiK

Tuesday, June 7, 2011

ati ku Kosong...Kosong.....

salam satu malaysia.... ;( tengok tajuk N3 macam sedih je kan???huhuhuhu....yelaa...ala macam lagu 6ixth sense tu ha...PEMILIK HATI...
kat bawah tu ada cikbee copycats lirik lagu nyer...sedih pulak...
sebenarnyer bukan cikbee saje yang rasa cam2 ramai ag kot..
tapi cikbee nk citer sal cikbee jer..apa yang cikbee rasa..
cikbee rasa kosong sejak semalam...urmmm sebab kenapa?
cikbee rasa sebab bakal laki cikbee dah keje jao..tempat dye keje tuh xde line fon...xdapat contact cikbee dah..
semalam chat dengan ma dye,,,ngadu laa windu dah kat anak dye tu ha,,pas2 dye cakap bila dekat asyik gaduh jer...alaa gado2 manja..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ku terasa dye jao sgt2...uwaaaaaaaaaaaa..cikbee rindu dye sangat2..uwaaaaaaaaaaaa... ;-(
tapi macam melebih laa pulak kn??urmmm...
2laa ko cikbee bila dye ade dekat ngn ko asyik jer nk buat perangai burok ko tuh...tengok bile dye dah xcntct ko sehari dah gelisah...padan muka ko...
hukhukhukhuk...tol gak weh..masa dye duk dekat cikbee kn cikbee selalu je buat perangai..sampaikan dye ckap dye xley tido laa ape laa kan???sebab cikbee xjwb col dye xreply mcg dye...huhuhuhu...last2 skg ni ha..dye langsung xde col xde mcg..baru dua hari nih...aduiiiii....cikbee kne blaja laa..kne biasakan dri berjauhan...macam xpernah kn???
mmg laa pernah tapi jao pun macam ada dekat coz selalu col selalu mcg..
ini tak xde khabr berita...haaaaa...
rindu byak...bimbang pun ade...aisyhhh....
harap2 dye selamat dan sihat wal afiat atas kapal tu yerk????
jaga diri yer mucukku pendek...
windu kamu sgt2....



Di hatiku ini sunyi sunyi
Di jiwaku ini hampa hampa
Hidup ini kosong kosong
Hati ini sunyi sunyi

Chorus
Tanpamu tanpamu ku sepi
Tanpamu tanpamu ku sunyi
Tanpamu tanpamu ku sepi
Tanpamu tanpamu ku sunyi

Engkau jiwaku
Hidupku hatiku

Ulang Chorus 2X
Engkau nafasku
Darahku nadiku


Post a Comment