siKacaK daN siCantiK

Wednesday, June 8, 2011

BILA JAUH RINDU-RINDUAN..BILA DEKAT........

salam satu malaysia......
haihh.....ishh ape ni cikbee mengeluh ni haa..tak baik tau...Allah tak suka orang mengeluh...apa yang berlaku sume ketentuannya...n Allah tahu apa yang Dye kurniakan pada kita....kan korng????
tak ade lah cikbee cume rasa kosong jer..ala N3 ni cik bee dah cter dah KLIK JEE
pas2 kan satu ag...ad lah cikbee wallkan kt FB cikbee mengenai si bakal laki cikbee yang cikbee rindu tu haaaa....pas2 ade laa BAKAL MA MERTUA cikbee komen..
ni ayt nya "bila jauh rindu-rinduan...bila dekat, bergaduh-gaduhan.." 
macam besh pulak ayatnyer tu...boleh laah diguna pakai lepas ni...heheheh
thanx yer my mother in law-to-be......(betul ke tak cikbee speaking???) 
bukti ade kat bawah ni ha....heheehe


dan ini satu citer ag...hehhe cikbee jadi CIKGU kepada si IZZA
dye tnye cmne nk wt print screen...hehehhee...cikbee pun pandai blaja dr bloggers yang ade buat tutorial..thanx ea korang??
dan izza cakap nanti dye nak belanje cikbee MEKDI...dan kat bawah tuh hasil pembeljaran izza....hehhehehe...
lawa222...


Post a Comment