siKacaK daN siCantiK

Saturday, June 11, 2011

Ku Menanti Ku Menangis

Salam satu Malaysia..
Hye korang…huhuhu…
Tadikan cikbee baru dapat panggilan dari orang yang cikbee nantikan..sangat teruja..sampaikan xde pape nk cakap..asyik dye je yang ckap..cikbee dah sebak da time tu..
Tak tahu nak buat apa, nak cakap apa..tangan asyik pegang tetikus je..cikbee nak cakap camni..
Cikbee: abg…rindunyer kat abang….abang balik bila??lame lagi ke kat sane??abg rindu cyg x?? abg shat?dah makan??”
Lebih kurang camtu laa tapi ayt2 tu xkeluar dari mulut cikbee tersekat kat kerongkong…cikbee hanya mampu jawan urmmm…urmmm..urmmm…
Tapi yang cikbee sakit hati kan…
Dye tanye cikbee….
“Cyg boleh tunggu abg balik x?”
Cikbee rasa sedih bila dye Tanya ayat tu…teruk sgt ke cikbee ni…cikbee dah lame ngan dye…xkn xknl lg cikbee??
Tapi jap je ktrg ckap dalam 4.43min je…jap je kan??
Lepas dye letak fon je, airmata cikbee pun gugur…dari kelopak mata cikbee yang cikbee tahan masa duk cakap dengan dye td..urmmm..kenapa cikbee nangis??apa dah jdi pada cikbee?
Kenapa cikbee perlu nangis..cikbee kene biasakan diri berjauhan dengan dye kn???
Cikbee kene cuba ajar diri cikbee…
Tengah cikbee nangis ade pulak lagu nih berkumandang…adoiiiii
Lagila bederai airmata cikbee..nasib baik xde sape2 kat opis nih…aiya….kenapa lu ini macam ma….tak mau nangis2 lagi ma…aiyaaaaaa…….
Entahlahh korang…apa nk jadi ngn cikbee nih…
Sepupu cikbee selalu je kata….
“dok padan ngn kasar, dalam ati ade taman” hahahahhahahhaahha
Ala bese ler..perempuan sekasar2 mana pun..kelembutan kemanjaan tu tetap ade kan???dah memang sebati dah dalam diri setiap wanita….
Lagu nilaa yang jadi background kesedihan dan tangisan cikbee hari ni….
Ku Menanti Ku Menangis
Menangis ku menangis pilu hatiku
Menangis ku menangis tak siapa yang tahu

Menangis ku menangis
Tangisan ini padamu kasih
Menangis aku menangis
Saat kau pergi tinggalkan diri ini

Di saat engkau pergi aku menanti
Menanti ku menanti dikau kembali
Mengharap kasih yang tak pasti
Cinta yang suci
Di mana janji kasih sejati
Kau tinggal pergi

Merana aku dalam sengsara
Cinta yang dusta jangan berpura-pura

Biar ku derita
Biar ku merana
Biar ku kecewa
Asal kau bahagia

Menangis ku menangis pilu hatiku
Menangis ku menangis tak siapa tahu

Mengharap kasih yang tak pasti
Cinta yang suci
Di mana janji kasih sejati
Kau tinggal pergi

Kau tinggal pergi
Kau tinggal pergi 


Sumber: Lirik Lagu Ku Menanti Ku Menangis - Data
Sila baca lagi di http://zonfiniti.blogspot.com

P/S => Kepada Encik Mohammad Nasrullah Jamalludin, dalam pada ku menanti ku turut menangis….dalam pada ku menangis kan ku tetap menanti selagi ku tahu jodoh kita bukan bersama….ingat!! J

Post a Comment