siKacaK daN siCantiK

Wednesday, June 29, 2011

membisu~dalam perhubungan..


hye all...salam satu malaysia...
urmm..hari ni cikbee nak berceloteh lagi ler...hehee..bukan apa..adah banyak ari cikbee tak amik tahu hal celoteh ni...nasib baik pandai jaga diri..
okey korang...cikbee cuma nak berceloteh sikit jer..tapi sebelum tu cikbee nk memberitahu kenapa cikbee sudah lama tidak menghupdate celoteh ini...kerana..opis kitorang kne pecah masuk lagi...cikbee dah celotehkan pada korang hari tu..sebab tak ada pc cikbee perlu bawa lappy cikbee sdr untuk buat kerja2 la...

okey...sudah..kita balik ke topik utama kita...
MEMBISU dalam PERHUBUNGAN..
Baik atau Tidak???
sesape ade jawapan??sila tinggalkan komen diruangan komen..(ceh macamlah dorang tak tahu)
pada cikbee laa kan, ade baik ade buruk kotla..cikbee pun tak tahu..cuma cikbee rasa membisu lebih baik dari pot pet pot pet tentang benda tak penting kan??
kadang cikbee lebih suka membisu..walaupun cikbee tak bisu...


kalau bisu lain laa kan??guna bahasa isyarat...tapi itu kira dorang masih bersembang tetapi menggunakan bahAsa isyarat...
so macam mana pulak dengan manusia yang normal berpasangan dengan manusia yang normal..tapi sentiasa membisu dalam perhubungan ...apa akan jadi dengan perhubungan itu?/kekal atau sebaliknya???tak ada siapa yang tahu melainkan mereka yang mengalami semua itu kn???
cikbee...membisu perkara biasa...masalah cikbee cikbee tak akn cerita or kongsi dengan bakal laki cikbee walaupun cikbee dengan dye bakal menjadi suami isteri insyaAllah... 

cikbee tak tahu kenapa..mungkin sebab dye xpernah berkongsi pape dengan cikbee jadi segala masalah cikbee, cikbee kongsi sorang2...
dan sekarang hubungan kami dah jadi BISU SILENT....


sebab ape?? i dont know..
dan semalam cikbee mimpi ngeri~ mimpikan bakal laki cikbee curang dowh dengan cikbee..dan si perempuan tuh kawan cikbee sendiri...ini mungkin sebab terpengaruh dengan cerita ANNISSA slot samarinda di TV3..
dan cikbee ingat satu2 ayat dr bakal laki cikbee dalam mimpi tu 
"dye sentiasa ada dengan abg, dan abg bahagia dengan dye,,dye xbuat perangai cam cyg, bila abg nk teman dye ade, tapi cyg??? bila abg col cyg sibuk manjang....kadang tu abg bosan dengan perangai cyg" 
macam tu lah, bila cikbee tanya kenapa dye buat cikbee macam ni kali kdua, n kenapa dengn kawan cikbee sdr????
MIMPI tu macam real jer..cikbee nangis sekuat hati cikbee....cikbee pikir semua jadi kerana cikbee ke???? tapi masih belum dapat jawapan....

bangun je pagi tadi, cikbee buat kesimpulan dan keputusan, kalau betol, cikbee kena terima kenyataan, tapi cikbee memang tak sanggup sebab cikbee tak ada kekasih hati lain dah, kalu ade cikbee tak kisah sangat...cikbee mintak simpan malaikat 44 laa....cikbee dah kne dlu, cikbee tak nak terkena lagi...


P/S=> CIKBEE TAK NAK SEDIH2..CIKBEE CUMA NAK HAPPY JER MACAM SMILE NIH...






Post a Comment