siKacaK daN siCantiK

Wednesday, June 15, 2011

jiwa kacau + pale hotak serabut = kelaparan

salam satu malaysia....



aiyaaa....amacam tajuk N3 petang ini???
haihh....cikbee pun xtw nk ckap ape...banyak betul hal yang mengacaukan jiwa dan meyerabutkan kepala hotak cikbee yang kechik neh...
Si A = kawen sekaligus je senang, dok nyusoh ke sape2...
Si B = kena kawen cepat
Si C = (jawab percakapan Si B) kawen ngn sape???
Si D = sume suh kawen, tapi dok tahu xdok jodoh neh...
Si B = aku rasa nak je kawen lari..kat GOLOK....
Si E = aku pun rasa nk g nikoh kat THAI jeh...dok pun nikoh gantung...macam kita nikoh nk mitok pitih deme....
Si F = aku muda ag, demam doh neh mikir sume neh...br masuk 19tahun weh...xkn nk nikoh doh..takut plop...

okey korang situasi diatas...sesape ade jalan penyelesaian????
cikbee sekarang sedang confius dan mengkonpiuskan diri cikbee,...adussssssssssssss....
cepat2 bag cikbee nasihat dan pandangan yang jitu lagi bijak....
cikbee pk sume ni sampai KELAPARAN...bese orang banyak masalah xmakan xselera...tapi cikbee x........makin serabut makin terasan nk makan BUDAK.....!!! eh tipu jekkk...nak makan makanan ler...
lapooooo...lapoooooo...lapoooooooooooooooooooooo....

santapan cikbee jap ag..yummyyyy.....
arghhhhhhhhh lapooooooooooo......
Post a Comment