siKacaK daN siCantiK

Thursday, July 14, 2011

cerita ceritu....

salam satu malasyia...hye bertemu kembali kita..hehehe...pape jelah...cikbee cuma nk berkongsi dengan korang sume mengenai cerita ceritu...ahaa...cerita apa yer?ceritu apa pulak???urmmm...pikir duk pikir..hahahaha...tak adalah cikbee cuma nak celoteh mengenai SLOT DRAMA SAMARINDA TV3 "ANNISSA"

okey,
jalan cerita dia sangat besh..walaupun kadang2 rasa menyampah...dah banyak sangat dah peluang si ANNA watak yang dibawa oleh FIZA ELITE...(kalau nak tahu lebih lanjut jum layari yanghangat.com) dimana dia boleh mengetahui kecurangan suami dan pengkhianatan yang dilakukan oleh sahabat baiknya sendiri...
laagu tema drama ni pun besh tiga suara...






okey tutup citer Annissa...
kita beralih pula pada drama JUVANA..



citer ni besh sangat....watak DAIM memang menjadi laa...suke tengok DAIM...tapi geram ade jugak..sebab LEMBIK...aiyaa...satu ag suke tengok AIN...shumill gitu....Apex..baik jugak rupanya...yang paling benci BOTAK! nyampah...tapi bila tengok Botak yang BERAMBUT dalam FUHH! ensem pulak..haks haks...kikikiki....

ini DAIM

ini KEDAH
 ini BOTAK

ini APEX


ini AIN




BOTAK berambut..hehhheheh :)

Post a Comment