siKacaK daN siCantiK

Friday, July 1, 2011

~sedih ~ sakit ~ rindu ~ benci ~

salam satu malaysia...

cikbee tak tahu lah macam mana nak celoteh..cikbee tak berapa sihat, sakit sangat2 badan cikbee...sejuk seluruh badan....kadang mengigil sejuknyer...dalam masa yang sama cikbee rasa sedih jugak, tak tahu kenapa rasa sedih yang teramat sangat, cikbee nk nangis tapi seolah2 airmata dah kering..cikbee pun ade rasa rindukan kat someone...sape 2 biarlah cikbee je yang tahu, cikbee tak tahu laa kenapa dengan cikbee nih..pening pun ade jugak...kejap ag nk membawa diri ke klinik dekat dengan opis nih..dah xtahan sangat dah, kena tunggu bos balik dulu..tak tahulah pukul berapa nak balik..cikbee da sakit sangat da ni, kalu pergi sekarang bos tak ada kunci...cikbee pun ade perasaan benci, cikbee benci sangat bila ade orang tiba2 menyepikan diri tanpa khabar berita, nasiblah cikbee ade teman dan family yang menceriakan keadaan dan buatkan cikbee lupakan dye seketika...ape pun thanx pada TEMAN baru cikbee...laupun hanya tuk sementara cikbee amat menghargai keikhlasan dan kesudian dye menemani cikbee dikala sepi, sedih,...
cikbee perlukan teman tuk membawa diri ke klinik...cikbee xberapa nk berani masuk dalam klinik sensorang...nk mintak tolong bakal laki..tak dapat da..menjauh sudah...so kne beranikan diri membawa diri ke klinik 2 sorang2...wokey lah cikbee nk g dah ni...
sambil2 tu korang layan laa video ni yerk???


Post a Comment