siKacaK daN siCantiK

Wednesday, February 16, 2011

HEPI BESDAY TO U MY PREN NURUL IZZA SANSUDIN..

ASSALAMUALAIKUM...
Hari ni tanggal 16 Februari 2011, cukuplah 24 tahun cik bee punyer BFF iatitu IZZA..
dah tua dah kau ye Za??? tapi cik bee ter"wish" lambat..bangun pagi tadi baru wish besday kat dia..wish kt PM, FB...huhuhu..sorry yerk Za..aku ingat cuma terlelap jep masa menunggu time sampai..aku geram ngan BF aku laa NasRul Yang POYO...sampaikan aku tertidur sehingga melupakan nak ucap besday ko tepat jam 12malam...
urrmmmm...apa ye hadiah yang sesuai untuk ko?aku tengah memikirkan apa yang sesuai untuk dihadiahkan pada dia...kawan2 blogger boleh suggest cik bee abything else tak tuk dihadiahkan pada dia  dibawah ini???

P/S=> KEPADA SESAPE YANG ADE SUGGESTION SILA TINGGALKAN KOMEN..THANX..HEHEH....kepada Si IZZA pown bole...hahahhaa..ko nak pe Za???

No comments: