siKacaK daN siCantiK

Tuesday, February 1, 2011

kawan =)

salam,
sape kawan korang????penting tak kawan pada korang???kawan baik..kawan biasa...kawan makan kawan..macam2 kawan boleh jadi kan korang..tapi kawan yang sebenar-benarnyer...cam ni...
macam kami laa...

ade satu artikel cik bee dapat dr ex-Rumet cik bee masa belajar kat UPM dulu...


1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL.
   Mula-mula kejar.. dah dapat sepak...

2) kawan tu bkn mcm main SKATE.
   Mula-mula gosok..lepas tu pijak...

3) kawan tu bkn mcm main RAGBI.
   Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS..
   dah pakai, buang..

5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS.
   Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6) kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah
   takde..hujan gerimis baru muncul..

7) kawan tu bkn mcm KERETA.
   Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE..
   kejap ade kejap takde..

9) kawan tu bkn mcm BANK.
   Bila dah takde duit,pegi kat sana ambik.

10)lagi.....kawan tu mcm ape ye????
Haa..kawan tu mcm AWAK LA. .
bila saya hantar msg, awak akan baca msg saya dgn teliti sampai habis....dan tersenyum2...

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi saya, kawan tu penting.

Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya.

Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.

Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya.. :)      

Sayanggggg awk...

he...he..he  

klik gambar jika nak lihat "kemagikan"

P/S=> HOPE ENJOY...I LUV MY PREN..4EVER.. 
Post a Comment