siKacaK daN siCantiK

Friday, January 28, 2011

Ayam free

cik bee nak tanye ni..sape suke barang free??? tak kira laa mkanan ke adiah ke..errkk adiah mmg laa free kn?pape je laa yang penting tak perlu bayar...heeeeeeee
urmm..cik bee sejak akhir2 ni selalu je dapat ayam free.."ayam black pepper, percik, & madu" besh sgat2..hehehe...thanx laa pad Si Pemberi ye sebab dah memberi kami ayam free..heeeeeeeeee..terima kasih daun keladi..nanti nak lagi...

tapi bile dapat ayam free nih..cik bee punyer Housemate a.k.a sepupu tak dapat meneruskan diet nyer kerana kesedapan ayam free..kesian...cik bee takpe makan banyak mana pun tak kan naik badan nih..ni lah kelebihan orang yang kurus..

semalam sebelum tunggu ayam free sampai kami sempat la begamba, biasalah..da memang kami ni "fotogedik" hehehe...nak tgok pic gedik2 sila laaa KLIK DI SINI....

TERIMA KASIH MEMBACA BELOG CIK BEE NIH..
Post a Comment