siKacaK daN siCantiK

Monday, January 31, 2011

Segmen SYOK SENDIRI - 2



sedang berjalan2 melayari blog2 yang besh2..langkah cik bee terhenti di blog Abang Ben...ade segmen terbaru..jom22...KLIK

Boleh berikan nama glamour anda dalam dunia maya ini?
= cik bee
Kenapakah anda memilih nama tersebut ?
= sebab cik bee belom nikah so sesuai laa 'cik' n den semua member2 panggil 'bee' (kunun2 nama manja)
Kenapa anda berblogging ?
= minat menulis,menaip...membaca dan luah pasaan ...heeeeee...xreti nak luah pasaan pada orang....
Siapakah pemberi semangat anda ?
=diri sendiri....tettttttttttttt
Sudah berapa lamakah anda berblog ?
=urmmm sejak dapat wifi free masa belajar kat upm di taun dua...hukhukhuk.....
Siapakah idola anda dalam dunia blogging ini ?
= Abang Ben...laaa...
Kenangan manis anda dalam dunia blogging ?
=dapat award dr abg ben..dulu2 laa..ntah pi mana dah award tu..awrd tuk blog salah satu y tercantik kot???eh ye ke Abang Ben???
Kenangan pahit anda dalam dunia bloggng ?
=xdok orang yang follow my blog..uwaaaaaaaaaaaaaaaa....=( ngan xdapat nak update blog coz xde tenet...
Pencapaian terbaik anda dalam dunia blogging ini ?
xdok ag ler...coz masih baru...
Selain berblog , apakah minat anda ?
menulis novel....
Bagaimana anda membahagikan masa anda diantara berblog dengan aktiviti yang lain ?
=ntah ler...time rasa nk berblog...berblog je laa...hehhe...
Sila nyatakan cita cita anda terhadap blog anda itu
=bila ade y tersebut 'celoteh' teringat lah ;celoteh cik bee' 
pendapat anda mengenai dunia blog di malaysia ini ..
=wahhhhhh....bloggers di malaysia semakin bertambah dan bertambah dan bertambah...
Nasihat anda untuk mereka jika ingin memiliki blog sendiri ..
=ermmmm....create la blog anda...tapi jangan pulak nak tiru blog org len ok...
Nyatakan dalam majalah mana anda ingin dimasukkan ..
=upsssssssss...tak pena terpikir pown....

Post a Comment