siKacaK daN siCantiK

Saturday, January 29, 2011

Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI

TD TERBACA BLOG EN BEN ASHAARI SO SEDANG2 TAK ADE KEJE NI..TRY JOIN LAA SEKALI WALAUPUN DA TERLAMBAT KOT... NI BAWAH NI ENTRI DARI EN BEN...JOMM EXPLORE..



Ehem.. lama aku tak buat segmen kan ? Haha.. ok .. apa kata hujung minggu ni kita bersegmen lak .. ok?  Segmen kali ni , mudah jer .. Berdasarkan gambar header aku tu...
Buatkan sebuah cerita berdasarkan gambar tu .. Gambar / dialog / angan - angan atau apa saja yang boleh korang buat dari gambar tu.. Tapi jangan di edit lak gambar tu.. Boleh ? Hehehe.. Tapi mesti panjang .. kalau pendek , aku tak nak terima.. hehehe..
Kalau berminat , jom .... buatkan satu entri khas :
  1. Letakkan gambar tu dan tajuk : Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini ..
  2. Dah siap ... tinggalkan url entri korang  tu di ruangan komen ..
Tu jer ... apakah hadiahnya ? Hehe.. takde hadiah ..  ;) .. Cepat cepat



(DI BAWAH NI CIK BEE PUNYER PENCERITAAN...) =)
Apa aku nak buat hari ni…kalau hujung2 minggu macam ni..kene ade plan yang baik punyer…tapi aku tak ade idea laa…dah ade kat gim tapi malas pulak nak tukar baju pe sume nih..xpelah ari ni rest dari bersenam…body pun dah tegap nih…kalau ade yang pandang pasti ada yang jeles hahaha..eh angkat bakul sendiri lak aku.…urmmm…xpelaa…senang2 aku berblogging je laa..apa yep nak kongsi ari nih…kena cari satu entri yang bagus..menjana minda.. entri yang sesuai dengan title blog aku nih…eh, aku dah breakfast ke belum????lupa pulak..rasa macam dah tapi macam belum…nak kena call orang rumah ke???ishh,,tak kan laa nak call pulak…xpayah2..kalau rasa lapar balik la Ben apa susah????tak kan lahh ko nak bertapa kat sini sampai pagi esok????nanti orang ingat ko tak ada rumah…muka dah masuk majalah..tapi tido kat gym…tapi kena call jugak sebab nak kena bagitahu lunch nak makan apa…rasa nak makan ikan patin gulai tempoyak lah..eh sejak bila aku suka tempoyak ni…mengidam kot aku ni…yummy2 best nye laa gulai tu…tak sabar la nak makan…eh mana pulak fon aku ni?tak kan lupa nak bawak..sejal bila lak lupa??dah tua ke aku???kunci kete..mana kunci kete..nasib baik ade…apa dah jadi dengan aku ni???
“Abang Ben?Abang  Ben?Abang  Ben????????!!!!!!!”
“Oit..pe hal?????” Lamunan Ben terhenti bila dia disergah cik bee(kunun2 laa)
“Mana Abang mengelamun???dari semalam lagi saya jerit panggil nama Abang  Ben…”
“Aku ade je kat sini..berfikir cari tajuk untuk entri terbaru blog aku…ok laa jangan kacau aku..nak sambung berangan jap…”



P/S=> CIK BEE BERKATA :INI JER YANG TERMAMPU BERCELOTEH UNTUK SEGMEN EN.BEN ASHAARI..HOPE ENJOY WALAUPUN TAK MENARIK…HEHEHEHE