siKacaK daN siCantiK

Thursday, January 27, 2011

Part 2 : Sedih + Gembira + Kesal + Benci + Kesian + Marah = ????????? =(

Okey all…kita sambung part 2
+ 3 = Kesal…
KENAPA CIK BEE KESAL????
Cik Bee kesal sebab ade sesetengah ‘boboy OR gugurl’ tak menghargai orang yang menyayangi diri mereka..kenapa ea begitu???hairan kadang cik bee,,,,bile tgok sesetengah llaki atau perempuan langsung tak menghargai orang disekeliling mereka…bila cik bee terbace satu artikel di Tentang Cinta ~tanda lelaki sayang~ Cik bee mula terfikir..ade ke lelaki camtu?ataupun mereka sekadar berlakon kerana terbaca artikel seperti ini..hanya untuk memikat hati dan mengambil kesempatan…setakat ni macam cik bee xpnah jumpe lagi..yang cik bee pernah jumpe yang pandai amk kesempatan je..kenapa dorang ni suka sangat amk kesmpatan kat orang yang lebih lemah dr mereka huh???? Bak kata adik cik bee “kita buat baik dengan orang kita kan dapat balasan yang baik” betul tu cik bee setuju sangat2…

+ 4 = Benci..
KENAPA CIK BEE BENCI????
Cik Bee benci sangat pada mereka yang suka melukai hati seseorang yang menyayangi diri mereka..ye lah kita dah saying kat dorang..dah lakukan apa2 tuk dorang, tapi dorang seronok je berfoya-foya…langsung tak fikirkan perasaan kita..apalah yang korang dapat..agaknye bila semua orang tak pedulikan korang barulah korang rasakan???dah lah menyusahkan orang lain lepas tu menyakiti hati orang tu pulak…cik bee memang benci sangat2 lah kat orang macam ni..lagi2 kalau si suami yang melukai hati si isteri yang selama ini menjaga makan minum pakai dia…

P/S => HARGAILAH ORANG DISISI ANDA YANG MENYAYANGI ANDA…

Post a Comment