siKacaK daN siCantiK

Friday, April 29, 2011

Bila EX GF/BF/WIFE/HUBBY datang kembali..

Salam Korang...

urmmm..oke...
tajuk N3 hari ni...
apa maksudnyer 2??
ade kaitan dengan cikbee ker?
ade?
xde?
ade?
xde?
ish2222..jangan gado2...bia cikbee jawab sdr...
xde kaitan langsung laa dengan cikbee...
yang ade kaitan dengan cikbee dah berlalu suatu ketika dulu...
memang pernah terjadi..sakit yang dirasa sangatlah sakit..luka tuh ade lagi...
cikbeee boleh maafkan ORANG tu tapi cikbee tak ley lupa apa yang dye dah buat...
.
.
..

ok sambung sal N3 kita..
sume jadi pada kawan baik cikbee...
ala,..ade gurl nih
kira exgurl pada bf kawan cikbee neh...
alaaaa dah lama dlu kapel..
masa form2 or 3 kot...cikbee xsure laa
pas2 gurl 2 mcg2 kat bf kwn cikbee tuh tye cmne pasaan bf kawan cikbee 2 kat dye..
masih sayang cam dlu atau tak..
gurl 2 cakap dye masih sygkan bf kwn cikbee 2 cam dlu....
last2 bf kawan cikbee tu ckap..2 sume kisah lama..sekarang ni 
dye cuma adee gurl dye sorang jer iaitu kawan cikbee tu..
heh..last2 skli akibat malu parok....(cakap orang ganu)
dye pun ckap.."ye laa ____ pun ade ____" 
malu laa 2...2 laa ckp siang pandang2 cakap malam dengar2...tol x weh??
cikbee pun xnk sume 2 jd kt kawan cikbee nih..sebab cikbee dah kne dlu..bakal laki cikbee wat kat cikbee..
cikbee xnk kawan cikbee kne sama cam cikbee,,,

P/S = > sesape pernah jadi cam ni???tinggalkan komen anda...n apakah nasihat untuk orang yang cam2...cube nak rosakkan hubungan cinta orang lain???
Post a Comment