siKacaK daN siCantiK

Friday, April 8, 2011

INI ADALAH RAHSIA...heheheheeheh xD

assalamulaikum olss....
urmmm...tajuk N3 bukan main kan???kahkahkahkah...ala saje nak gempakkan belog cikbeee...mwhahahhaha
korang tengok laa kat bawah ni ha....
 RAHSIA BULAN KELAHIRAN...
cikbee xjmpe cr laa link nyer hahahahaa...bulan APRIL...hehehhee...sesape yang lahir pada bulan APRIL ini lah sikap anda.....ce bace ce bace...

yang ni untuk pasangan tapi cikbee dengan bakal laki cikbee kongsi yang sama la,,,bukan kongsi tarikh tu...bakal laki cikbee tanggal 10 aribulan, cikbee lak 21 aribulan..kebetulan dan suratan...hahahahaha.....
nih pulak untuk NAMA DAN SIFAT ANDA...kikikiki....sume yang berkaitan dengan nama cikbee tu ada pada diri cikbee nih...kadang betol gak kan APPLICATION macam nih....ley hilangkan masa boring dengan mengetahui siapa kita yang sebenarnya...SIAPA CIK BEE...
cikbee adalah anak ma dan ayah cikbee laa...pas2 insyaAllah jadi ISTERI kepada bakal LAKI cik beee...insyaAllah...

setakat ini dululaa bebelan cikbee tuk tatapan korang yerk???esok sambung lagi InsyaAllah...lapoooo perut neh....mestila laa lapo perutkan xkan lapo idung pulak....heeeeeeeee..

jum makan....
yummyyyyy2..ermmm cedapppppppppp


Post a Comment