siKacaK daN siCantiK

Thursday, April 21, 2011

BOLE JUMPE ATAU TAK NI???

Salam korang...
korang semua mesti tahu kan hari ni BESDAY cikbee..so ari minggu ni kitorang da plan da nk lepak kat upm...cikbee izza umi pae..dalam masa yang sama celebrate besdayku dan Izza...tapi tup tup dapat tahu tadi bos  bagikan kerja tuk aku pada ari minggu nih..kne siapkan proposal setebal kamus dewan tuh..uwaaaaaaaaaaaaa...aku nk jumpe dorang..dorang je yang selalu celebrate besday aku selain FAMILY aku..orng lain tak pernah pun..N dorang je yang pernah kasi aku HADIAH BESDAY selain FAMILY aku...nak jumpa dorang gak..sape nk tolong aku buat proposal ni..aku nak jumpe dorang..

nak jumpe BUDAK BESAR ni



dan 




pastu kawan2 yang lain...
 BUDAK2 Y POYO


P/S: aku rindu kamu sangat222222222222222222!!!!!!!!

3 comments:

Shiema Sufian said...

cik beee, kite punye birthday same la :D hepi birthday :D

Anonymous said...

bee..hepi bsday tau....sweet 24..tuo dh mu...hehe...
smgoga dipnjgkn umo,dimurahkan rezeki..n bahagia hidup dunia akhirat... syg ke mu bee..=)

Unknown said...

terima kasih yer...