siKacaK daN siCantiK

Thursday, April 28, 2011

SomeONe MaJuK... =((

Salam Korang...
hehehe dah lama dah cikbee tinggal Celoteh nih..cikbee bz wat proposal tuk projek baru....urmmm dah siap proposal dah tapi kene buat powerpoint lak...powerpoint lak banyak yang kne ejasnyer..aduuwehhhhh...
hehehe..xbek laa mengeluh...heheee....

oke citer sal SOMEONE MAJUK dengan cikbee kot laa sebab apa? sebab dye dah bace N3 INI hehhee...dan nampaknya....
tapi xde pulak dye tanye depan2 cikbee..baru hari ni dye tanye sape dak 2...dye jeles kah??hahaha..xkot...
dye col td tye jugak2 sape dak 2..sape dak 2...cmnilaa lebih kurang ayat dye..
"sape dak 2? nape cyg nk berahsia dengan abg?sape abg ni pada cyg??nape cyg wt abg cmni?" 
cmnilah ayt dye lebih kurang laa...urmmmm..dye bebel2 cikbee dah nangis dah terasa bersalah da kot coz rasa diri ini curang kat dye....SORRY abg..boleh ke say sori ni weh??bolehkan sebb cikbee tak bercinta pun dengan dak 2..rasa rindu 2 datang tanpa dipinta okeh???
walaupun cikbee rndu org lain ke ati cikbee pada dye sorang je pun..jangan rsau laa yer ABG mucuk!!! cyg ade abg je haa...xde sape da....tau..
wokey laahh panjang pulak bebeel..dah nak jelaskan pada SOMEONE yang MAJUK ngn cikbee 2..adeeeiii.....

korang nak tgok SOMEONE yang MAJUK tu????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaaaaaaa!!!!





P/S => abg weh,,,,cyg ade abg sorang je tw..xde cape2 da...abgkn bakal laki cyg.... :P
Post a Comment